H
Huh
Vieras
Huh, kaikkea tämä maa päällänsa kantaa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2066652
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2066652
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Edelleen olen sitä mieltä, että lapsi pois jokaiselta, joka tässä maassa ympärileikkauttaa lapsensa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:onko esinahan puuttumisesta ollut kenellekään koskaan haittaa? ei meillä ainakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ?:onko esinahan puuttumisesta ollut kenellekään koskaan haittaa? ei meillä ainakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ?:onko esinahan puuttumisesta ollut kenellekään koskaan haittaa? ei meillä ainakaan...
No, silloin terskan limakalvo muuttuu tavalliseksi ihoksi. Että onhan se aivan eri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ?:onko esinahan puuttumisesta ollut kenellekään koskaan haittaa? ei meillä ainakaan...
No, silloin terskan limakalvo muuttuu tavalliseksi ihoksi. Että onhan se aivan eri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja njau:esinahan poistamisen yhteydessä kerrottiin jopa monia terveyshyötyjä ympärileikkauksesta mutta mun mielestä niitä ei kannata yleisesti mainostaa ku aina löytyy joku hullu joka keksii jonku puoskaripapin jostain...
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja njau:esinahan poistamisen yhteydessä kerrottiin jopa monia terveyshyötyjä ympärileikkauksesta mutta mun mielestä niitä ei kannata yleisesti mainostaa ku aina löytyy joku hullu joka keksii jonku puoskaripapin jostain...
juuri näin. ja turvallisesti ja steriilisti tehtynä
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kun julkisella puolella (eikä yksityiselläkään sen puoleen) ei ympärileikkausta meinaa millään saada, niin jotkut sitten turvautuu näihin puoskareihin.
Jos lasten paras kiinnostaa, niin pitäisi mahdollistaa leikkaukSset sairaalassa myös ei-terveydellisistä syistä. Sillä yksi asia on varmaa: se, ettei juutalais- tai muslimivähemmistö ikinä luovu tuhatvuotisesta leikkausperinteestä.