M
missR
Vieras
Mulla on 11 kk ikäinen poika. Kun tulin raskaaksi, painoin 58 kiloa (pituus 157), ja tuolloin olin juuri laihduttanut kolmisen kiloa (ja laihduttaminen oli todellisen työn ja tuskan takana tuolloin!). Tuohon saakka siis painoin ns. ""normaalisti"" jotain reilut 60 kiloa. Raskausaikana kiloja kertyi 19, joista suurin osa lähti pois pelkästään imettämällä (sain syödä mitä vaan ja silti laihduin kun imetin). Imetin poikaani 5.5 kk ikäiseksi, ja raskauskiloja jäi imetyksen jälkeen vielä neljä. Alkuvuodesta laihdutin reilun kuukauden ajan, sitten homma tyssäsi. Mutta kun lopetin laihduttamisen, paino alkoikin tippua kuin itsestään. Nyt painan 54.5 kiloa ja en ole tehnyt mitään sen eteen että paino on laskenut. Toki olen tyytyväisempi painooni nykyään kuin mitä se oli aiemmin, mutta mietityttää vain, että onkohan mulla jokin sairaus kun olen tahattomasti laihtunut noinkin paljon. Mun yleisvointi on kyllä ihan hyvä. Lähipiirini sanoo että syön nykyään vähemmän kuin ennen, mutta enpä tiedä. Enkä edes liiku mitenkään hirveästi, joskus vaunuilulenkkejä vaan, mutta kai sekin jotain kuluttaa kun tuon vilkkaan pojan perässä joudun koko ajan juoksemaan.
Kysynkin että onko muita noin vuoden vanhan lapsen äitejä, joilla paino olisi tippunut imettämisen lopettamisesta huolimatta kuin itsestään? Onko muita jotka painaa huomattavasti vähemmän kuin raskaaksi tullessaan? Yleensä kun kuulee vain niistä äideistä jotka tuskailee tässäkin vaiheessa vielä raskausajan kilojen kanssa.
Kysynkin että onko muita noin vuoden vanhan lapsen äitejä, joilla paino olisi tippunut imettämisen lopettamisesta huolimatta kuin itsestään? Onko muita jotka painaa huomattavasti vähemmän kuin raskaaksi tullessaan? Yleensä kun kuulee vain niistä äideistä jotka tuskailee tässäkin vaiheessa vielä raskausajan kilojen kanssa.