V
voi ja huh
Vieras
Tytölläni on siis kohta synttärit. Hänen kanssaan samassa rynmässä on vain yksi toinen tyttö jonka tietysti halusi kutsua ja sitten muutaman pojan ryhmästä. No tällä kutsutulla tytöllä on kaksoisveli jota oma tyttöni ei alunperin ajatellut kutsua, kun eivät leiki päiväkodissa keskenään. Kerroin tälle äidille, että meidän Minna haluaa kutsua teidän Annan synttäreille ja toivottavasti Matille ei tule paha mieli. Äiti sanoi, että saavat tottua siihen että aina ei saa samoja asioita ym. Saman päivän aamuna kun tällä viikolla ajattelin kutsut jakaa,ilmoitti tyttöni, että haluaakin tuon veljen kutsua. Minä sitten ajattelin, että mukaan mahtuu ja tarkoitus oli lykätä kutsujen jakoa yhdellä päivällä tai laittaa pojan nimi siihen siskonsa korttiin. Kuitenkin siinä aamuhässäkässä unohdin ja päiväkodissa laitoin lokeroihin kutsut. Hakiessani tyttöä, esitteli tuo kutsuttu tyttö ylpeänä korttia ja muistui mieleen, että unohdimpa sitten laittaa veljensä nimen siihen. Nolona sanoin sitten äidille, että teidän Mattikin on tervetullut, vaikka kortissa onkin vain Annan nimi. Ai että hävetti. Hoidin tilanteen todella huonosti. Nyt en tiedä kumpi on nolompaa, auttakaahan! Eli teenkö pojalle oman kutsun vai annanko asian jäädä tähän kun suullinen kutsu on annettu. Olen niin nolona koko jutusta. Pelkään, että lasten äiti ajattelee minun sanoneen pojan olevan tervetullut vain koska ajattelin, että hänelle tulee paha mieli ja kyse ei todella ole siitä. En ole äidin kanssa edes tuttu vaan lapset aloittivat samassa ryhmässä nyt syksyllä. HÄVETTÄÄ!