A
ap
Vieras
Näyttää nyt siltä, että päädytään tähän ratkaisuun. Isä on ihan innoissaan asiasta. Mitenkähän imetys, onko kenelläkään kokemuksia imetyksestä töissä käynnin ohella? Ja kaikki kokemukset tervetulleita!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin tosiaan, mulla on vuorotyö.. Onnistuukohan se imetys siitä huolimatta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin tosiaan, mulla on vuorotyö.. Onnistuukohan se imetys siitä huolimatta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Minä lähdin vuosi sitten suoraan äitiyslomalta töihin kun mies lomautettiin silloin ja jonkunhan se oli töissä oltava. Sekä tyttö että isä nauttivat ajasta suunnattomasti, olivat reilut 5kk kotona yhdessä. Ja se side mikä heidän välilleen syntyi, on korvaamaton. Suosittelen lämpimästi! Siinä muutenkin sitten näkee molemmista näkökulmista asioita, sekä kotona olevan, että työssä käyvän ja molempia osaa arvostaa yhtä paljon ja osaa ymmärtää molempien osapuolten tarpeita arjessa ja vapaa-ajalla. Suosittelen!
Alkuperäinen kirjoittaja Lalaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Minä lähdin vuosi sitten suoraan äitiyslomalta töihin kun mies lomautettiin silloin ja jonkunhan se oli töissä oltava. Sekä tyttö että isä nauttivat ajasta suunnattomasti, olivat reilut 5kk kotona yhdessä. Ja se side mikä heidän välilleen syntyi, on korvaamaton. Suosittelen lämpimästi! Siinä muutenkin sitten näkee molemmista näkökulmista asioita, sekä kotona olevan, että työssä käyvän ja molempia osaa arvostaa yhtä paljon ja osaa ymmärtää molempien osapuolten tarpeita arjessa ja vapaa-ajalla. Suosittelen!
Meillä täsmälleen samoin. Lapsilla on tosi läheinen suhde isäänsä, joka on ollut molempien kanssa kotona noin vuoden ikäisestä toiselle vuodelle. Kolmannesta ei kuulemma aikonut enää jäädä, mutta ei se haittaa. Aion itse olla pitkään kotona tämän syntyvän kanssa.