Äiti on vähän väsynyt.. ja kipeä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Men muista millon ois ollu näin karsee olo :snotty: Ihan tukossa ja argh.. joo-o, asiaa ei ainakaan auta valvottu yö, kun sade hakkas ikkunaa ja aiheutti mulle kauhean hedarin. Eikä sekään auttanut, kun piti vähän väliä olla niistämässä nenää tyhjäksi. No, siinä vaiheessa kun jätkä heräs niin olin hivenen poikki :whistle:
Noh, siinä myöhemmin sitten istuskelin kun yhtäkkiä kävi lämmin holahdus housuissa. Minä siinä tukkoisena kummastelemaan, että en kai mä nyt helvetti soikoon housuuni lirauttanut. Siinä sitten reippaasti vessaan, ja tadaa! Tamponia vaihtaessani en sitten ollut muistanut laittaa uutta tilalle :ashamed:
Suokaa anteeksi, men ole nyt ihan parhaimmilani :whistle: :D

:hug:

Mäkään en ole parhaimmillani tänään.
Kohta pitää lähteä hakemaan lapsonen koulusta ja sitten kauppaan..... Neiti saa valita mitä tänään syödään (vaikka olisi sitten hampurilainen) Mä en jaksa ajatella sen enempää..
*ja taas niistetään* Kun tuo kuumekin taas nousee kattoon :snotty:

cothis, mun oli pakko laittaa mittari kainaloon, että pystyin töihin ilmoittamaan sairastumisestani.

Ja paranemisia sinnekin :hug:
Sairastaminen ei ole mukavaa :snotty: :snotty:
Mua tosin nauratti toi sun aloitus ihan vähän :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vaeltava Vompeli:
cothis, mun oli pakko laittaa mittari kainaloon, että pystyin töihin ilmoittamaan sairastumisestani.

Muakin naurattaa kyllä, jahka ensin paranen vähän :D
Ja kyllä mä sen sun mittaroinnin tajuan, mulla kun ei ole muuta ku kotityöt tehtävänä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Muakin naurattaa kyllä, jahka ensin paranen vähän :D
Ja kyllä mä sen sun mittaroinnin tajuan, mulla kun ei ole muuta ku kotityöt tehtävänä :xmas:

Ahaa. No sitten vaan peittoa korville ja kuuma rommitoti viereen :xmas:

Kotityöt .... Nehän voi tehdä ensiviikollakin :saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Täältä tulee sympatiaa, ja jos sun konees ei tykkää ihan hirveen huonoo, niin teetä kans :D :hug: :hug:

T:joku joka ei näe toisella silmällä :kieh: :kieh:

Kiitos, kultaseni :heart: Onkse jo niin pahaksi mennyt?? :o

Täältä tulee sympatiaa, ja jos sun konees ei tykkää ihan hirveen huonoo, niin teetä kans :D :hug: :hug:

T:joku joka ei näe toisella silmällä :kieh: :kieh:

Kiitos, kultaseni :heart: Onkse jo niin pahaksi mennyt?? :o

Ollos hyvä vaan :heart: Juu tuo silmä vuotaa niin kovaa ja kutisee, että en näe sillä :( Pian pitäs miehen soittaa ja kertoa mitäs herra hometutkimus sanoo meidän tönöstä... Naapuri lupas eilen adoptoida meidän niiden varstoon evakkoon :D

Ahaa. No sitten vaan peittoa korville ja kuuma rommitoti viereen :xmas:

Kotityöt .... Nehän voi tehdä ensiviikollakin :saint: :saint:

Nyt kun on näin ihanan rauhallista ja hiljaista, mä yritän istua ja hoitaa oloani hivenen paremmaksi niin jaksaa taas juosta teräsmiehen perässä :D Onneksi men ole kotitöistä stressaavaa tyyppiä :whistle:

Ollos hyvä vaan :heart: Juu tuo silmä vuotaa niin kovaa ja kutisee, että en näe sillä :( Pian pitäs miehen soittaa ja kertoa mitäs herra hometutkimus sanoo meidän tönöstä... Naapuri lupas eilen adoptoida meidän niiden varstoon evakkoon :D

No et menis lekuriin hakee jotain silmätippoja tms, kai sen jollain pitäis helpottaa? :hug: Mitäs te sitten, jos se tönö menee totaaliseen remppaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Täällä yks keuhkokuumeinen mamma 1,2v pojan kans kotona. VÄHÄ väsy. Ja antibiootit ei meinaa tehota. Tänään pitää mennä jo kolmannen kerran tällä viikolla lääkäriin. :(

Täällä kuukaudella isompi teräsmies, että jaksuja vaan sinnekin sitten ja pikaista paranemista. Toivottavasti lekurista ois jo hyötyä :hug:

No et menis lekuriin hakee jotain silmätippoja tms, kai sen jollain pitäis helpottaa? :hug: Mitäs te sitten, jos se tönö menee totaaliseen remppaan?

Mulla on jotain tippoja kyllä + täyslaidallinen allergialääkkeitä + astmalääkkeet :kieh: en kyllä tiedä mitä tehään jos koko tönö menee remppaan :/ Täältä kun on vaikee löytää mitään asuntoa...

Mulla on jotain tippoja kyllä + täyslaidallinen allergialääkkeitä + astmalääkkeet :kieh: en kyllä tiedä mitä tehään jos koko tönö menee remppaan :/ Täältä kun on vaikee löytää mitään asuntoa...

No johan on, yks asia ku ratkee niin on seuraava vastassa :hug: Mutta hei, kyllä ne asiat aina tavalla tai toisella järjestyy.

No johan on, yks asia ku ratkee niin on seuraava vastassa :hug: Mutta hei, kyllä ne asiat aina tavalla tai toisella järjestyy.

Juu, jonsei muuten järjesty, niin sit me oikeesti tungetaan ittemme naapuriin :) Siellä moltiin taas muutenkin koko eilinen päivä :saint: :laugh:

Yhteistyössä