Äiti, kun tuntuu niin kymältä hengittää????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä siis flunssaa ollut, mulla ainoastaan kuumettakin. Mut ny laps valittaa kun hengittäminen tuntuu kylmälle? Ei edes lämpöä lapsella. Kuuluuko tää nyt tähän syysromiskoon?

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Lapset nyt puhuu mitä sattuu ja kuvailee asioita välillä aika hullustikin. Koita kysellä tarkemmin et mitä tarkoittaa tuolla kylmällä hengityksellä.

Kysyinkin jo, hänestä ilma mitä hengittää tuntuu kylmältä. Kysyi onko ovi auki.

Kyllähän se tuntuu kylmältä... En tiedä onko muilla tuntemusta, mutta minulla on, kun nenän limakalvot on niin kuivat vilustuneena kun on joutunut räkimään koko ajan, niin se hengittäminen sattuu sieraimiin ja voin kuvitella, että lapsi kuvailee sitä kylmän tuntemuksena.

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Sillä on astma tai keuhkokuume tulossa. Mulla astmakohtauksen aikana on "ilma liian kylmä hengitettäväksi", eli keuhkoissa tuntuu just siltä kun lapsi sanookin.

Rasitusastma onkin, mut ei ennen tällaista ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillä on astma tai keuhkokuume tulossa. Mulla astmakohtauksen aikana on "ilma liian kylmä hengitettäväksi", eli keuhkoissa tuntuu just siltä kun lapsi sanookin.

Sullahan on sit hoitavat ja avaavat kotona? Anna hoitavaa 2x ja sit avaava päälle. Varmaan tulehdus jyllää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sullahan on sit hoitavat ja avaavat kotona? Anna hoitavaa 2x ja sit avaava päälle. Varmaan tulehdus jyllää.

Ei ole enään. Lapsi ei ole tarvinut niitä enää 3 vuoteen. Luulin että se meni ohi. Ei näköjään.

Hengitys tuntuu "kylmältä" kun kurkku/ylähengitystiet kuivuu. Ei vakavaa. Laita vesihanasta kuumaa vettä juoksemaan ja hengittele sitä höyryä... tai laita lapsi hengittämään... oire häviää heti välittömästi.

Yhteistyössä