V
vieras
Vieras
Meillä siis flunssaa ollut, mulla ainoastaan kuumettakin. Mut ny laps valittaa kun hengittäminen tuntuu kylmälle? Ei edes lämpöä lapsella. Kuuluuko tää nyt tähän syysromiskoon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r:Lapset nyt puhuu mitä sattuu ja kuvailee asioita välillä aika hullustikin. Koita kysellä tarkemmin et mitä tarkoittaa tuolla kylmällä hengityksellä.
Alkuperäinen kirjoittaja _N:No se on vähintään kyllä keuhkosyöpä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Sillä on astma tai keuhkokuume tulossa. Mulla astmakohtauksen aikana on "ilma liian kylmä hengitettäväksi", eli keuhkoissa tuntuu just siltä kun lapsi sanookin.
Alkuperäinen kirjoittaja no mut:tuohan on vanhoissa kansantarinoissakin, kun lapsen on "kylmä hengittää" hän tekee kuolemaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Sillä on astma tai keuhkokuume tulossa. Mulla astmakohtauksen aikana on "ilma liian kylmä hengitettäväksi", eli keuhkoissa tuntuu just siltä kun lapsi sanookin.
Rasitusastma onkin, mut ei ennen tällaista ole ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja no mut:tuohan on vanhoissa kansantarinoissakin, kun lapsen on "kylmä hengittää" hän tekee kuolemaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Sillä on astma tai keuhkokuume tulossa. Mulla astmakohtauksen aikana on "ilma liian kylmä hengitettäväksi", eli keuhkoissa tuntuu just siltä kun lapsi sanookin.
Rasitusastma onkin, mut ei ennen tällaista ole ollut.
Sullahan on sit hoitavat ja avaavat kotona? Anna hoitavaa 2x ja sit avaava päälle. Varmaan tulehdus jyllää.