Äiti jätti lapsensa heitteille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin,hyvä kysymys. Viinan himo voi iskeä monellekin, mutta kyllä useimmat osaavat silloin malttaa mielensä ja järjestää lapsille hoitajan/hoitopaikan.
Luulen että asiaan ei ole yhtä vastausta.
Joka tapauksessa, hienoa ettei lapsille tapahtunut mitään ja hienoa että vanhemmat joutuvat vastuuseen vastuuttomuudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsi etsi vanhempia! yhtä syyllinen on isäkin.

No sehän ei pienennä äidin syyllisyyttä että isäkin on syyllinen! Itseasiassa, jaettu syyllisyys EI OLE puolikas syyllisyys.

Ja äidin nyt luulisi viimeiseksi oman lapsensa hylkäävän! miehet hylkäävät helpommin mutta hylkäävä äiti on kyllä tosi luuseri!

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän äitiä mutten hyväksy tekoa:
totaalinen väsymys, loppuunpalaminen

Ja säkö tiedät että syynä oli tuo? Ihmeesti vaan jaksoivat kapakkaan lähteä niin totaalisen väsyneinä ja loppuunpalaneina. Selittelyä, sanon minä!

Hyytikyppysen kissa tois tollaset kotiin ruokakupille. Harmi ettei nyt ollut maisemissa.

En kyllä osaa ymmärtää. Pitää olla todella sekaisin, ahdistunut ja mieli muussa universumissa jos hylkää jälkeläisensä. Eri asia jos on vaikka 30vee peräkammarinpoika jonka vinkumista ei kestä enää :/

Mutta jos äiti esim. on mennyt ensin, ja sitten isä päättänyt lähteä perään ja äiti luullut lasten olevan isällä.
(tai toistepäin)
mahdollisuuksia on monia, ettekä tiedä mikä on totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:

Kannattaako niitä lapsia hankkia jollei niitä jaksa hoitaa.

Hiukan särähtää, ei sitä aina voi ennalta tietää....

Ymmärrän kyllä ettei voi ennalta tietää, mulla on ollut synnytyksen jälkeinen masennus. Silloin hoidin lapset ja jätin kaiken välttämättömän hoitamatta. Kyllä siitä selviää kun osaa hankkia apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:

Ja säkö tiedät että syynä oli tuo? Ihmeesti vaan jaksoivat kapakkaan lähteä niin totaalisen väsyneinä ja loppuunpalaneina. Selittelyä, sanon minä!

Just näin. Totaalisen väsynyt ei kapakoissa heilu... Se pysyy kotona.

Yhteistyössä