Sinne vaan rohkeasti! Itse olen käynyt siellä pari kertaa ketään tuntematta ja leikkinyt siellä lapseni kanssa, siinä tulee helposti sitten juttua lähellä olevien muiden aikuisten kanssa. Osa siellä on tuttuja keskenään ja istuvat omissa ryppäissään, mutta paljon siellä on "yksinään" käyviä. Tänä vuonna olen käynyt vasta kerran, silloin porukkaa oli paikalla paljon.
Toinen paikka on seurakunnan Toukkatupa, se on alle 1v. lasten äitien/isien kohtaamispaikka, alussa pieni hartaushetki (ei itsellä kokemusta, lapseni on jo yli 2,5v). Näitä Toukkatupia on Soppeenmäessä (ma 14-15.30), perhetalolla (ti 14-15.30), Vuorentaustassa (to 14-15.30) ja Siivikkalassa (pe 14-15.30).
Sitten on vielä noi seurakunnan perhekerhot pitkin seutua, kaikki tieto löytynee seurakunnan sivuilta ja itse sain esitteen neuvolasta.
Itse kävin joskus työväenopiston ja perhetalon yhteisessä vauvajumpassa, siellä tapaa muita vauvojen äitejä, ne on kyllä varmaan jo alkaneet ja saattaa olla täynnä.
Muskarissa tulee uusia tuttuja myös, joissakin muskariryhmissä (seurakunnan tai musiikkiopiston, itse käyn musiikkiopiston muskarissa, www.lansipirkanmaanmusiikkiopisto.org) saattaa olla vielä vapaita paikkoja. Vauvauinnissa tutustuu muihin ja voi sopia lenkkiseuraa, joskin siellä kävi paljon porukkaa muualtakin kuin Ylöjärveltä...
Itse odotan nyt toista, mutta minusta et varmaankaan lenkkiseuraa saa... Asun lähellä Tampereen rajaa ja olen sinua yli 10 vuotta vanhempi