Täällä kaipailisi 34v. äiti ja 05/09 syntynyt poika kavereita. Ollaan muutettu vantaalta tänne lokakuun alussa ja uudet kaverit olis tervetulleita. Kahvittelua, ulkoilua...
Heippa..
Tääl olis äiti 24v ja tyttö 07/10..Neidistä ei ihan vielä leikkikaveriksi ole, mut ehkä seki päivä vielä koittaa.. Kavereita ei koskaan ole liikaa.. ilmottelehan jos kiinnostais...
Iltaa=)
Täällä Karkkilaan kesällä muuttanut äippä 31vee, poika 09/10... Eli pienen pieni poika vielä mutta kiva olisi tutustua äiteihin lasten ikää katsomatta!
Yhteyksiä karkkilan muorit
Anteeksi ku tungen tähän teidän keskusteluun, vaikka en vielä oikein äiti olekaan :ashamed:
Meille on loppukesästä tulossa esikoinen ja oon tässä yrittäny kaikilta mahdollisita foorumeilta katella Karkkila-topikkeja, ei hirveesti näytä olevan. Syksyllä ja ens vuonna olis kiva jos löytyis nimittäin päiväkahviseuraa ja myöhemmin tietty leikkipuistokavereita Pitää alkaa varuiksi kuuluttelemaan jo näin hyvissä ajoin
Täällä kans Elokuussa 2010 Karkkilaan muuttanut. Ketään en tunne täältä ja päivät 12/10 syntyneen pienen miehen kanssa käy hieman yksitoikkoiseksi! Itse olen 33v. ja perheeseeni kuuluu pikku-miehen lisäksi 13v. poika, avomies, 2 koiraa ja 2 kissaa.
Mies voittoisen perheeni vastapainoksi, olisi mukava tutustua muihin äiteihin ja lapsiin.