Aistien herkistyminen raskauden aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dodiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dodiin

Vieras
Jostain luin että jotkin aistit herkistyisivät raskauden aikana. Voiko kuuloaisti herkistyä?

Tää on aika hassu juttu :D

Itse olen tällaisen huomannut ja mietin että pitäisiköhän mennä lääkäriin tarkistuttamaan korvat vai onko normaalia.. Jotkut äänet tuntuu erityisen kovilta esim auton oven kiinni laittaminen :/

En oo tota ainakaan tiedostanut, mutta ehkä tavallista enemmän viihdyn hiljaisuudessa... Ja lapsen kitinää en jaksaisi kuunnella samalla tavalla. Miksei niin voisi käydä..

Hajuaisti on ihan eri luokkaa ku muuten. Näöntarkastuksessa kävin edellisen raskauden aikana ja optikko sanoi, että tulos ei oo ihan luotettava, kun raskaus saattaa vaikuttaa näköönkin aika paljon. Jännää...

Mulla ja siskolla näkö huonontunu raskauksien aikana :D Ollaan ihan sokeita, mulla tosin helpotti vähän ku raskaus loppu. Ja siis ihan raskaudesta johtuen, näin oli lääkäri siskolle sanonu.

Hajuaisti tietty paranee, en ihmettelis jos kuulokin. Tuntoaisti oli myös aika herkässä muuten... :P

Alkuperäinen kirjoittaja Amodini:
Hajuaisti oli todella herkkä. Kyselin yks aamu naispuoliselta työkaverilta, että piilotteleeko hän mahdollisesti miestä pöytänsä alla kun huoneessa tuoksuu mies niin vahvasti. Hän totesi, että oli aamulla käyttäyt tilkan miehensä suihkusaippuaa kun oma oli loppu. Hänen ja muiden työkavereiden mielestä se oli niin mietoa etteivät huomanneet mitään.

En voinut myöskään itse käyttää tuoksuja. Ja haistoin valkosipulin syöjät korttelin päästä.

:wave:
Minä haistoin edellä ajavasta autosta tupakankäryt. Etoi. :x

Yhteistyössä