AirBag ja vauvan istuin etupenkillä+urheiluauto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26055092]Dille, reilu kuukausi sitten et uskaltanut ajaa sillä kun kone on niin tehokas, mikäs se suun kaasujalan on nyt muuttanut? Pitoa on toki nyt enemmän mutta turvallisuus lähtee kuskista ja siitä saatko lapset varusteiden kannalta autoon turvallisesti.[/QUOTE]

mä sanoin syy ja syy on talvi, en halua sellaisella ajaa talvella kun on liukasta, kevällä halusin ajaa ja on helpoakin ajaa kesällä ja kevällä:)

[QUOTE="Vieras";26055092]Dille, reilu kuukausi sitten et uskaltanut ajaa sillä kun kone on niin tehokas, mikäs se suun kaasujalan on nyt muuttanut? Pitoa on toki nyt enemmän mutta turvallisuus lähtee kuskista ja siitä saatko lapset varusteiden kannalta autoon turvallisesti.[/QUOTE]

Kuukaudessa oppii paljon. Varsinkin kun ajelee yksin hieman reippaamalla kaasujalalla. Muutenkin tuo auto on turvallinen, ainoastaan tuo turvatyyny on se huono asia. Tietääkseni siinä ei ole kytkintä josta sen saa pois, joten se täytyy kytkeä pois korjaamolla.

[QUOTE="vieras";26055117]Eikös tuossa ole kuitenkin luistonesto ja ajonvakautus? Ne päällä on ihan turvallista, yksin ajaessa ne taas voi kytkeä pois välillä kun leikityttää.[/QUOTE]

on luistenesto, mutta se on huono jos lähde ohittamaan:) ei se ole mikään varsinainen talviauto. Ihmee kun palstan perusteella mun pitää ja saa sillä ajaa talvella mutta kevät kseää on kielettyä:whistle:

on luistenesto, mutta se on huono jos lähde ohittamaan:) ei se ole mikään varsinainen talviauto. Ihmee kun palstan perusteella mun pitää ja saa sillä ajaa talvella mutta kevät kseää on kielettyä:whistle:

Taitaa olla aika kelvoton luistonesto? Samaa luokkaa kuin tietyssä premium autossa josta tehot katosi liukkaalla keskellä risteystä liikkeelle lähdössä. Suositan sen kuitenkin pitämään päällä kun pienet on kyydissä, varsinkin sateella. Omani on sen verran vanhempi että siinä ei ole luistonestoja ja lukko aiheuttaa vain sen että lähtee molemmista takapyöristä pito kerralla. Hauska se kyllä on :) Välillä lapset pyytävät luistattamaan, mutta on eri asia luistattaa silloin kun sitä haluaa kuin vahingossa.

No joo, tuossa autossa varmaan voi pitääkin etupenkillä. :D
Ja kyllä, olen samaa mieltä, että tuo kestää vaikka ikuisuuksiin ja sen yli. Ja pellit on PELTIÄ, eikä muovia.
Mulla itellä on diisseli-Mondeo vm. 2012 ja justiin tänään kattelin, että sehän on ihan täyttä muovia koko auto...
Emännällä on Volvo V70 vm. 2000 ja siinä on sentään vielä vähän aitoa peltiä, mutta muovia alkaa olla jo siinäkin vuosimallissa.
Kyllä ennen vaan tehtiin kestävämpiä autoja...

Tarkoitus on että ihmiset säilyvät vähin vammoin, ei että auto selviää. Parempi että auto imee iskun energian kuin että se kohdistuisi sen sisällä olevaan lapseen.

Yhteistyössä