air balticilla lentäneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eiku mun pää ei nyt taivu ymmärtämään ton firman nettisivuja. elikkäs tarkoitus olis lentää riikan kautta ateenaan, ja liput on jo ostettu ajat sitten, nyt vaan kun lähtöpäivä lähenee niin rupes mietityttämään että tuohon lipun hintaan ei varmaan kuulu ateriat siellä koneessa? vai kuuluuko? kun eikö noissa halpafirmoissa yleensä oo niin että ateriatki pitää ostaa erikseen?

Oon pari kertaa lentänyt Air Balticilla, mm. Riikan kautta Dubaihin. Lentokenttien kiskurihintoihin verrattuna ruoka oli koneessa kohtuuhintaista ja ihan ok. Itse maksan mielelläni sämpylästä pari euroa, kun lentolipun sain monta sataa euroa halvemmalla kuin muilta. Itse meinasin kuolla lennolla Riikaan nauruun kun joku perussuomalainen mies rupesi sillä alle tunnin lennolla kaivamaan repusta ruispala pussia ja leikkelepakettia. Eikö sitä aikuinen ihminen pärjää puolta tuntia syömättä, jos ei ole valmis maksamaan palvelusta. Sinänsä eväät on ihan ok, mutta kun lentoemäntä joutui vielä huomauttamaan että pöytä pitää nostaa kun laskeutuminen on jo käynnissä ja äijällä oli kaikki evästarpeet ympäriinsä leviteltynä. Itse mielummin maksan sen pari euroa valmiista sämpylästä kuin raahaan vähintään saman hintaista leikkelepakettia ruokamyrkytyksen riskillä kassissani.

Yhteistyössä