T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu ei kun sitä mietin kun mulla se laatikko on näköjään muuton yhteydessä kadonnu..ajattelin vaan et onko se pinnasänky sit niin "iso" pienelle..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkin on! Eihän vastasyntynyttä voi muualla nukuttaa, miten sä edes tuollaista mietit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:Pinnasänkyä voi pienentää laittamalla reunoille esim. peittopötkön, jolloin keskelle tulee lämmin pesä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tiedänhän minä et vastasyntynyttä voi muuallakin nukuttaa,mut aloin vaan miettimään kun esikolla se oli ja mun äiti on jotenkin niin ehdoton et se laatikko täytys olla..et vauva tuntee olonsa turvalliseksi. jne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkin on! Eihän vastasyntynyttä voi muualla nukuttaa, miten sä edes tuollaista mietit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Oon keränny niihin laatikoihin lasten vauvamuistoja,ihania pieniä vaatteita,onnittelukortteja jne..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:Pinnasänkyä voi pienentää laittamalla reunoille esim. peittopötkön, jolloin keskelle tulee lämmin pesä.
kiitos ehdotuksesta!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu ei kun sitä mietin kun mulla se laatikko on näköjään muuton yhteydessä kadonnu..ajattelin vaan et onko se pinnasänky sit niin "iso" pienelle..
On se liian iso, lastentarv ikeliikkeestä saa ostaa "pesiä" pienentämään sitä häkkisänkyä.