äippäpakkauksen laatikosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei tietenkään. Meillä ollut kätevä "kakkossänky" kun kaksikerroksisessa talossa ei oo haluttu jättää vauvaa yksin ylös nukkumaan kun ollaan alhaalla. Laatikko on ollu kätevä kantaa ylös jopa nukkuvan vauvan kanssa ja laittaa pinnikseen semmosenaan. Ei o tarvinnu herättää. Laatikko on kanssa lämmin ja vedoton.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu ei kun sitä mietin kun mulla se laatikko on näköjään muuton yhteydessä kadonnu..ajattelin vaan et onko se pinnasänky sit niin "iso" pienelle..

On se liian iso, lastentarv ikeliikkeestä saa ostaa "pesiä" pienentämään sitä häkkisänkyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietenkin on! Eihän vastasyntynyttä voi muualla nukuttaa, miten sä edes tuollaista mietit :D

tiedänhän minä et vastasyntynyttä voi muuallakin nukuttaa,mut aloin vaan miettimään kun esikolla se oli ja mun äiti on jotenkin niin ehdoton et se laatikko täytys olla..et vauva tuntee olonsa turvalliseksi. jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tiedänhän minä et vastasyntynyttä voi muuallakin nukuttaa,mut aloin vaan miettimään kun esikolla se oli ja mun äiti on jotenkin niin ehdoton et se laatikko täytys olla..et vauva tuntee olonsa turvalliseksi. jne

meidän esikoinen oli varmaan jotenkin outo vauva, hän viihtyi paremmin avoimessa sängyssä, mistä näki ympärilleen kuin laatikossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Oon keränny niihin laatikoihin lasten vauvamuistoja,ihania pieniä vaatteita,onnittelukortteja jne..

joo niin munkin oli tarkoitus mutta jostain kumman syystä kun en itse ollut muuttoa tekemässä ni ukko oli heittäny sen laatikon luultavamminkin roskiin..ja musta tuntuu et se laatikko ei edes ollut tyhjä sillon.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu ei kun sitä mietin kun mulla se laatikko on näköjään muuton yhteydessä kadonnu..ajattelin vaan et onko se pinnasänky sit niin "iso" pienelle..

On se liian iso, lastentarv ikeliikkeestä saa ostaa "pesiä" pienentämään sitä häkkisänkyä.

Njaa, ei meillä vain pinnasänky ollut liian iso. Tai ei tuo tyttö ainakaan koskaan valittanut, hyvin on uni maistunut alusta asti.:)
 

Yhteistyössä