Aiotteko rokotuttaa sikainfluenssarokotteella itsenne/lapsenne?

  • Viestiketjun aloittaja minä en aio
  • Ensimmäinen viesti
en aio koekaniiniksi
Kiitos, mutta ei kiitos. Kiirehditty testien läpi viidessä päivässä? Miten pitkäaikaiset vaikutukset? Vioxxilla ja Thalidomidella oli pitkät testaukset. Miten turvallisiksi ne osoittautuivat?
 
vieras
Enpä tiedä. Koskaan ei olla mitään influenssarokotteita otettu. Olen raskaana ja vauva syntyy ennen joulua, se tässä vähän mietityttää. Ei varmasti ole tutkittua tietoa siitä, miten rokote vaikuttaa sikiöön, tosin ei kai tiedetä miten se itse tautikin vaikuttaa. Tosi kurjaa olisi myös jos vauva heti synnyttyään sairastuisi, mutta voidaanko vastasyntyneitä edes rokottaa tautia vastaan...? Paljon on kysymyksiä, vähän vastauksia. Todennäköisesti sairastetaan tauti sellaisenaan jos se on tullakseen.
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Kiinnostais tietää perustelut?!
Rokotteista voi ja on jossain tapauksesa hyötyä muttei aina.
Aina on niitä jotka sairastuu vakavasti rokotteista (pysyvästi) tai jopa kuolee.
Tällänen kiireessä tehty hätä-hätä ratkaisu jota ei olla edes testattu mitenkään? Aika epävarmaa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Kiinnostais tietää perustelut?!
Koska rokotetta kehitetään niin nopealla aikataululla, ettei sitä ole ehditty riittävän monella ihmisellä testaamaan. Mutta harkitsen asiaa uudelleen sitten, kun rokotteesta on riittävästi tietoa.

 
Lääkkeitä tulee TESTATA pitkään
En aio, koska rokotteen on tehnyt lääkefirma nimeltä Baxter, joka muka vahingossa päästi markkinoille saastunutta rokotetta (saastunut tappavaksi) ja WHO tukee Baxteria tästä erheestä huolimatta.

Luin myös muita juttuja rokotteita vastaan, en todellakaan luota rokotteisiin. Mieluummin vaikka kuolen influenssaan kun saan ja lapseni saavat, jotain hirveitä komplikaatioita rokotteista, kuten halvaantumisia, sokeutumisia jne.
 
Linkittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkkeitä tulee TESTATA pitkään:
En aio, koska rokotteen on tehnyt lääkefirma nimeltä Baxter, joka muka vahingossa päästi markkinoille saastunutta rokotetta (saastunut tappavaksi) ja WHO tukee Baxteria tästä erheestä huolimatta.

Luin myös muita juttuja rokotteita vastaan, en todellakaan luota rokotteisiin. Mieluummin vaikka kuolen influenssaan kun saan ja lapseni saavat, jotain hirveitä komplikaatioita rokotteista, kuten halvaantumisia, sokeutumisia jne.

Kerrankin joku mun kanssa samaa mieltä asiasta.


 
1+3
Miksikö en halua rokotetta? Mitenhän tuon nyt kaupunkilaisjärjellä perustelisi..?

Ehkä rokote jätetään ottamatta sen vuoksi, että ollaan perustervettä porukkaa, joten jos influenssa iskee, se sairastetaan ja sillä hyvä. En usko, että meidän perheemme kohdalla mistään dramaattisesta olisi kyse, joten ei mennä tukkimaan rokotuspisteitä. Enkä ole muitakaan tarjolla olleita influenssarokotteita koskaan kenellekään meistä ottanut.
 

Yhteistyössä