J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Modet vois siirtää
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:Go girlÄlä sä välitä muista
Anna niiden nalkuttaa mitä nalkuttavat. Kuhan ovat vaan kateellisia.
P.s. Olen saanu lahjaksi tuollasen punasen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:Go girlÄlä sä välitä muista
Ei muuten tulis mieleenkään"Joku" vaan ottaa nää mun jutut turhan henkkoht :/
Toi punanen on ihanaSiis aivan mahtava, musta kiva kun niitä nyörien paikkaa voi vaihdella mielensä mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Modet vois siirtää
Tuliko paha mieli :hug: voi kyynel :'(
Alkuperäinen kirjoittaja niiin:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Modet vois siirtää
Tuliko paha mieli :hug: voi kyynel :'(
täällä on seksiosio
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:Go girlÄlä sä välitä muista
Toi punanen on ihanaSiis aivan mahtava, musta kiva kun niitä nyörien paikkaa voi vaihdella mielensä mukaan
Kuka joku?vainoharhaako???
Nyt meni ohiAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:Go girlÄlä sä välitä muista
Hmm... Sä? ( Ei, ei tietenkään)
Alkuperäinen kirjoittaja tä:Nyt meni ohiAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:Go girlÄlä sä välitä muista
Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
keksi parempii "viisasteluita" jatkoss. kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja tä:Nyt meni ohiAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaClaire:Go girlÄlä sä välitä muista
Sulle sama vinkki, älä avaa tätä enään :saint: Helpottaa elämää kummasti
Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Mun opettajani ois ahistunut valtavasti tuosta sun kirjotuksestas.
Kysymys,kysymys,kysymys...toistoa,toistoa....
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Haluatko lisää kuvia? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Jos sä siitä iloiseksi tulet ni laita
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Ei saa pilkata toista. Hänel on nyt herne nenässä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
ja tikkunen halko ilmeisesti jossain toises rööris...
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Shh... Kohta voi mennä totisesti yli. Mua alkaa jo pikkasen pelottamaan :'(
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.
Oletat näköjään että kaikki on samaa mieltä sun kanssa,katsos aina kaikki ei mene niinku haluaa
Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiin:Alkuperäinen kirjoittaja mutsis:hah voi elämä noit su vastauksias noihin kysymyksiin ... tuntuu ku oisit pikku lapsi joka ei osaa kunnolla vastata kysymyksiin. voisit ensin opetella miettimään mitä vastaat sulle esitettyihin kysymyksiin ja sen jälkeen vastata niihin vähän paremmin kuin noin lapsi näsäviisastelulla joka tavallaan toistaa ne kysymykset ittessään jo.