Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä kullekin on tärkeää. Mun isä on työssään useamman lapsen ruumiinkin nostanut ruumisautoon, kolaripaikalta - että mä teen kaikkeni suojellakseni pientä autossa. Maksoi mitä maksoi. En mä lastani tielle ilman heijastinliiviäkään vie, vaikka kuinka kulkisikin mun kädessä.
Mä jaksan aina ihmetellä ihmisten "kuolemattomuuden" tunnetta- luulaan että kaikki taphtuu vaan naapurin Ranelle...
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25044380:Mikä istuin teillä oikein oli jos 16kiloselle on pieni?
Meillä tyttö painaa n.16kg ja penkissä on vielä hyvin tilaa (pitäisi mennä 25kg asti)
Mikä kullekin on tärkeää. Mun isä on työssään useamman lapsen ruumiinkin nostanut ruumisautoon, kolaripaikalta - että mä teen kaikkeni suojellakseni pientä autossa. Maksoi mitä maksoi. En mä lastani tielle ilman heijastinliiviäkään vie, vaikka kuinka kulkisikin mun kädessä.
Mä jaksan aina ihmetellä ihmisten "kuolemattomuuden" tunnetta- luulaan että kaikki taphtuu vaan naapurin Ranelle...
Alkuperäinen kirjoittaja siitä vaan;25044435:On meilläkin 3-vuotiaalla turvavyöistuin. Naama menosuuntaan. Mikä siinä nyt on sitten niin kamalaa? Poika on 104 cm ja 17 kg, käsittääkseni koon puolestakin ok.
Turvavyö istui ON eri kuin koroke. Korokketta alan käyttämään vasta kun lapsi 5, sitä ennen turvavyöistuin.
Eikö siinä se pituus ole merkittävä tekijä? Että se vyö menee oikeisiin kohtiin.
Meillä 5v on alkanut istumaan korokkeella nyt kun on ikäistään pidempi. Ja hyvin osuus kohilleen vyöt.