Aion käräyttää tuttavan vaimon pettämisestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läheltä seurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen mäkin käräyttänyt, mutta kyseessä oli oma ex joka petti mua meidän yhdessä olon aikana. Nää sen naiset luuli että on sinkkumies. Ja käräytin kyllä vielä eronkin jälkeen kun oli taas samat kuviot , monta eri naista.

En todellakaan aio nimeä laittaa. Tosiaan monta tuttua ja tutun tuttua tietää jo joten ei kukaan voi saada tietää kuka se kertoja lopulta oli. Ja teen varmaan karhunpalveluksen monelle
muulle joka tietää asiasta ja on sanonut, että pahaa tekee miehen puolesta...

Miksihän nykyään petetään tosi paljon.Minäkin tiedän että yksi mies petti vaimoan yli neljä vuotta ja valehteli aina että on muka jossain koulutuksessa tai miesten kanssa jossain,milloin golfaamassa,hiitämässä,aina oli löytynyt joku selitys.Vaimo uskoi kaikki,aika naivia vaimoltakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En todellakaan aio nimeä laittaa. Tosiaan monta tuttua ja tutun tuttua tietää jo joten ei kukaan voi saada tietää kuka se kertoja lopulta oli. Ja teen varmaan karhunpalveluksen monelle

No jos nyt kuitenkin juttelisit sen pettäjän kanssa ensin...?

Alkuperäinen kirjoittaja N41v:

Olen jutellut ja käskenyt kertoa miehelleen. Mutta en ikinä ole uhannut, että minä kerron jos et itse kerro. Hänellä on ollut monta kuukautta aikaa kertoa tai lopettaa pelleilyt.

Jos kerrot asiasta jollekin kasvotusten, joudut helposti osalliseksi riitoihin. Nimetön kirje on sopivan neutraali valinta. Laita sen verran reilusti faktää, että pettäjä ei pysty kiistämään.

Petetyllä on oikeus saada tietää.

Kyllä munkin mielestä toi kuulostaa jo tosi pahalta. Mutta varaudu siihen, että tämä nainen lähtee varmaan noitavainoon ja alkaa todella etsiä sitä, joka hänet käräytti. Kyselee kaikilta, raivoaa, jne. Älä kerro kenellekään suunnitelmastasi, ellet ole ihan ok sen kanssa, että välit menee ainakin tähän naiseen. Joskus jopa se petetty (eli tuo mies) saattaa kääntyä lopulta sua vastaan vaikka olisikin kiitollinen että saisi tietää.. Mutta kun se viestintuojakin usien ammutaan..

Olen jutellut ja käskenyt kertoa miehelleen. Mutta en ikinä ole uhannut, että minä kerron jos et itse kerro. Hänellä on ollut monta kuukautta aikaa kertoa tai lopettaa pelleilyt.

Eli ei ole siis kieltänyt asiaa tai perustellut sitä mitenkään pätevästi tms? Oletko varma, siis täysin 110% varma, että homma jatkuu edelleen?

Alkuperäinen kirjoittaja lähetä kirje:
Jos kerrot asiasta jollekin kasvotusten, joudut helposti osalliseksi riitoihin. Nimetön kirje on sopivan neutraali valinta. Laita sen verran reilusti faktää, että pettäjä ei pysty kiistämään.

Petetyllä on oikeus saada tietää.

En voi laittaa kovin paljoa faktaa koska sitten olisi helpompi tunnistaa ilmiantaja...

Eli ei ole siis kieltänyt asiaa tai perustellut sitä mitenkään pätevästi tms? Oletko varma, siis täysin 110% varma, että homma jatkuu edelleen?

Kyllä, 100% varma! En kai mä nyt epäluotettavin tiedoin lähtis tällasta tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja iveras:
Kyllä munkin mielestä toi kuulostaa jo tosi pahalta. Mutta varaudu siihen, että tämä nainen lähtee varmaan noitavainoon ja alkaa todella etsiä sitä, joka hänet käräytti. Kyselee kaikilta, raivoaa, jne. Älä kerro kenellekään suunnitelmastasi, ellet ole ihan ok sen kanssa, että välit menee ainakin tähän naiseen. Joskus jopa se petetty (eli tuo mies) saattaa kääntyä lopulta sua vastaan vaikka olisikin kiitollinen että saisi tietää.. Mutta kun se viestintuojakin usien ammutaan..

En ole kertonut kellekkään. Ainoastaan omalle miehelle ja hän on kannustanut mua lähettämään kirjeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Mitä sä sitä tänne tuut kertomaan? Eikö sun pitäis olla jo väsäämässä sitä kirjettä?

Kirje on jo pöydällä valmiina odottamassa postilaatikkoon viemistä. Kaipa
mä tulin hakemaan hyväksyntää täältä kun vielä voisi pyörtää mielen ja tuhota kirjeen.

Täälläkin sattui aikoinaan tapaus, joss avaimo petti miestään. Suhde kesti vissiin liki vuoden (siis saman miehen kanssa) kunnes mies sai asian jostain tietää. Perhe hajosi ja tämä pettäjä-nainen meni tämän suhteensa kanssa kimppaan (jolta myös hajosi perhe).
Ovat kai onnellisia uusien kumppaniensa kanssa, mutta lapsethan ne valitettavasti on ne, jotka kärsii eniten.

Niin, että ei ollut aviomiehelle helppoa kuulla vasta vuotta myöhemmin, että muija käy vieraissa ja kaikki muut paitsi mies tiesi.

Ei mulla käynyt kyllä mielessäkään että olisin käräyttänyt sen miehen pettämisestä.Kyllä sen toisen osapuolen pitää itse pystyä näkemään milloin sitä petetään,ei voi olla niin sinisilmäinen ja naivi etteikö sellaista näkis.

Minusta nimettömien kirjeiden lähettely on hieman selkärangatonta. Pettäjän on helppo myös puhua itsensä ulos tilanteesta, kun "joku on vain kateellinen" tms. Jos tilanne on todella noin paha, kerätkää vaikkapa koko porukka, jolle tämä nainen on pettämisistään kertonut ja kertokaa porukalla faktat miehelle. Silloin kukaan ei leimaudu yksin.

Ei muuta kuin kirje matkaan. Jos äijä tietää jo valmiiksi tästä, niin kirjeestä ei ole mitään haittaa. Ymmärtääpä sitten ainakin, että muutkin tietävät tämän akan kevytkenkäisyydestä, ja voi alkaa akanvaihtopuuhiin.

Yhteistyössä