Aion käräyttää tuttavan vaimon pettämisestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läheltä seurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läheltä seurannut

Vieras
Talvella alkoi ekat miesseikkailut ja tähän mennessä on 3 miestä kenestä tiedän. Viimeisimmästä sain tietää viikonloppuna ja sillon ajattelin, että nyt on pakko jonkun miehelleen kertoa. Tää nainen nolaa miehensä ihan totaalisesti mun mielestä kun yli 10 naisen tuttua tietää jo pettämisestä. Vaike kattoa kyläillessä miestänsä silmiin :(

Ajattelin nimettömänä kirjeen laittaa, mitä mieltä? En halua et tää nainen saa ikinä tietää kuka ilmiantoi. Mun mielestä sillä on ollu monta kuukautta aikaa lopettaa noi touhut jos haluais.

Hyvä! Voi kun enemmänkin ihmiset käräyttäisi näitä pettäjiä! Ite kertoisin heti, jos tietäisin. Tai ehkä sanoisin tälle naisell, että joko kerrot itse tai minä kerron.

kannatan. itsellä on todella huono omatunto kun tuttavapiirissä olen tiennyt kahdesta pettäjästä enkä ole ilmiantanut. nyt toimisin toisin. molemmissa tapauksissa kyllä sanoin pettäjille että kerro puolisollesi, mutta en tehnyt mitään kun eivät kertoneet.

Kyllä mun mielestä nolaa kun naureskelee kavereilleen näitä miesjuttuja ja itekin ihmettelee kuinka hyvin pystynyt salaamaan kaiken. En tajua kyllä sitä miestänsäkään kuin ei epäile yhtään kun pienen lapsen äiti käy baarissa joka toinen viikonloppu ja on yötä eri tuttavien luona mukamas. Eikä olla edes teinejä. 3-kymppisiä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä mun mielestä nolaa kun naureskelee kavereilleen näitä miesjuttuja ja itekin ihmettelee kuinka hyvin pystynyt salaamaan kaiken. En tajua kyllä sitä miestänsäkään kuin ei epäile yhtään kun pienen lapsen äiti käy baarissa joka toinen viikonloppu ja on yötä eri tuttavien luona mukamas. Eikä olla edes teinejä. 3-kymppisiä...

Ei, se on edelleen itsensä nolaamista.
Kellähän se huoran maine mahtaa olla? No sillä ämmällä tietty. :whistle:

No kyllä on porukalla ääni muuttunu kellossa.. Kyselin jokin aika sitten samaa, et mitä tekisin, ni kuulema nenä erossa muitten asioista. Vaikka molempi osapuoli on hyviä ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä on porukalla ääni muuttunu kellossa.. Kyselin jokin aika sitten samaa, et mitä tekisin, ni kuulema nenä erossa muitten asioista. Vaikka molempi osapuoli on hyviä ystäviä.

Ainahan rehellisyys kannattaa, mutta niin se vaan on, että 'shoot the messenger'. Ilmoita anonyyminä miehelle.
SItä paitsi, voihan se mies tietää näistä jutuista, mutta ei vaan välitä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sä luulet ja kuvittelet että tällä palstalla on vain neljä eri kirjoittajaa jotka vastailee toistensa aloituksiin?

Tiedän myös tapauksen jossa puoliso pettää toista ihan surutta ja aina ne selitykset tämä toinen nielee:(
Joku sitten laittoi heille nimettömän kirjeen ja kertoi tälle toiselle puolisolle totuuden,vaan kuinkas kävi:(
Pettävä osapuoli sai taas puolison uskomaan että joku on kateellinen heille jne. ja tämä petturi soitti kaikki entiset ja nykyiset läpi ja haukkui heidät täysin.No eiköhän sama meno jatku vieläkin,tosin itseäni kiinnostaa myös kuka oli kirjeen takana:)
mielelläni olisin kertonut sinne muutaman muunkin totuuden.

Jospa nyt juttelisit sen tuttavan vaimon kanssa ensin!

Sanot suoraan mitä olet hänestä huomannut. Kuuntele vastaus - ja tee sitten vasta päätös siitä, että kerrotko asiasta tuttavallesi vai etkö kerro.

Alkuperäinen kirjoittaja N41v:

Sanot suoraan mitä olet hänestä huomannut. Kuuntele vastaus - ja tee sitten vasta päätös siitä, että kerrotko asiasta tuttavallesi vai etkö kerro.

Näin juuri. Olis mun mielestä reilumpaa toimintaa kun nimettömien kirjeitten lähettäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:

Näin juuri. Olis mun mielestä reilumpaa toimintaa kun nimettömien kirjeitten lähettäminen.

Reilua ketä kohtaan? Pettäjää?? Eiköhän se ole pettäjäeukolle ihan oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Se on vaan tässä elämässä kumma juttu, että kun asianosaisen/-sten kanssa asiasta juttelee, niin juttu ei olekkaan välttämättä sellainen kuin alunperin luuli sen olevan...

Reilua kaikkia muita kohtaan. Eikö itse voi kuitenkin toimia suorasti ja oikein vaikka muut eivät sitä tekisi?? Mun mielestä olisi oikein että mies kuulisi asiasta vaimoltaan eikä lukisi sitä jostain epämääräisestä kirjeestä. Lisäksi kukaan ei voi heidän suhteensa tilasta yhtä tarkasti tietää kuin he itse. Heidän tulee se selvittää.

Reilua kaikkia muita kohtaan. Eikö itse voi kuitenkin toimia suorasti ja oikein vaikka muut eivät sitä tekisi?? Mun mielestä olisi oikein että mies kuulisi asiasta vaimoltaan eikä lukisi sitä jostain epämääräisestä kirjeestä. Lisäksi kukaan ei voi heidän suhteensa tilasta yhtä tarkasti tietää kuin he itse. Heidän tulee se selvittää.

Kyllä mun mielestä nimetön kirje. Tää kun on aina niin vaikeata!

Jos käräytät käräytä omalla nimelläsi. Nimettömyys antaa vaan aihetta kyräilyyn kaikkien tuttujen edessä! Mä kyllä puhuisin ensin sille muijalle ja kysyisin, että ootko ihan ok ja tietääkö mies. Voihan olla, että mies tietää mutta ei halua "tietää" eli oottelee josko kotiolot paranis.

Yhteistyössä