Aion esittää julkisen anteeksi pyynnön.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Muistan kolme neljä vuotta sitten lynkanneeni täällä ihmisiä jotka suunnittelivat etukäteen seksielämänsä: sopivat viikolla, että tavataan vällyjen alla perjantai iltana. Tai ensi viikon keskiviikkona, tai ehkä jouluna. Mietin kirjoituksissani että mahtaapa parisuhde hyvässä kondiksessa olla, kun seksielo on niin kurjaksi mennyt että pitää etukäteen sopia koska pakollinen paha hoidetaan päiväjärjestyksestä pois. En välttämättä ole isompi, mutta ehkä viisaampi, ja pyydän siis anteeksi typeriä mielipiteitäni. :ashamed: :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
eli sovitaanko teilläkin nykyään pakollisista pahoista etukäteen?

Kyllä, pakko myöntää. Tosin tämän päivän osalta taidan rikkoa sopimuksen. Pitäköön mies ensin yksinään lastenkutsut 12 lapselle, siivotkoon jäljet seuraavan päivän juhlia varten ja löytäköön vielä päivän päätteeksi innostusta sänkypuuhiin, niin sitt mäkin. Mutta juuri nyt katson oikeudekseni vain olla. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
se on ihan kätevä tapa :D

Mun mielestä se luo vähän semmosia ikävähköjä paineita, sitten kun ei teekään mieli silloin sovittuna ajankohtana niin kurjaahan se on.
No, ei onneksi sentään aina.. :whistle:

ei se MEILLÄ paineita luo, päinvastoin. kun ei aina ole mahdollisuutta nusaista sillon kun siltä sattuu tuntumaan, ikävä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
se on ihan kätevä tapa :D

Mun mielestä se luo vähän semmosia ikävähköjä paineita, sitten kun ei teekään mieli silloin sovittuna ajankohtana niin kurjaahan se on.
No, ei onneksi sentään aina.. :whistle:

ei se MEILLÄ paineita luo, päinvastoin. kun ei aina ole mahdollisuutta nusaista sillon kun siltä sattuu tuntumaan, ikävä kyllä.

Juu mä kirjoitinkin että MUN mielestä. :)
Ja tietty tähän voi olla syynä oma haluttomuus ja toisaalta taas toisen osapuolen kovat halut. No, se onkin jo sitten melkein eri juttu se.

Yhteistyössä