Minä odotan mielenkiinnolla vaaliväittelyitä jotta pystyn pelkän habituksen sijaan päättämään ehdokkaani asiapohjalta. Habituksen perusteella äänestäisin Haavistoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tahtoo jutasta pressan, mitä noilla vanhoilla papoilla tekee![]()
En tykkää Lipposesta niin tuskin äänestän. Sanoin aiemmin äänestäväni Niinistöä, mutta enpä tiedä siitäkään.
Katsoo nyt ketä äänestän, tiedä vaikka Paavo Väyrystä ihan piruuttaan.
Täytyy sit varmaan äänestää sitä.
Sen jos teet, en ikinä enää kommentoi sulle mitään :O! Mä olen pitänyt sua näissä asioissa tolkun ihmisenä, mutta että Väyrystä... kas, kun et Soinia äänestä. Huh.
Sen jos teet, en ikinä enää kommentoi sulle mitään :O! Mä olen pitänyt sua näissä asioissa tolkun ihmisenä, mutta että Väyrystä... kas, kun et Soinia äänestä. Huh.
Miksi sillä on merkitystä?
Ai enkö tunne? Kyllä minä muistan hyvin ne Kekkosen viimeiset ajat ja oli surku, kun hän oli selvästi jo voimaton. Terveys petti lopullisesti vuonna 1981, jolloin hän siirtyikin tehtävistään pois.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö 70-vuotiaasta Lipposesta olisi tehtäviään hoitamaan. Oli miten oli, en häntä äänestä, jos se sinua rauhoittaa se tieto.