Aion äänestää Paavo Lipposen seuraavaksi Suomen Tasavallan Presidentiksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahtava mies:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tykkää Lipposesta niin tuskin äänestän. Sanoin aiemmin äänestäväni Niinistöä, mutta enpä tiedä siitäkään.

Katsoo nyt ketä äänestän, tiedä vaikka Paavo Väyrystä ihan piruuttaan.

Sen jos teet, en ikinä enää kommentoi sulle mitään :O! Mä olen pitänyt sua näissä asioissa tolkun ihmisenä, mutta että Väyrystä... kas, kun et Soinia äänestä. Huh.

[QUOTE="minä";24784478]Et taida kovin hyvin tuntea Suomen historiaa, mikäli viittauksesi Kekkoseen oli määrä olla Lipposen presidenttiyttä tukeva... Kekkosen viimeinen presidenttikausi oli niin surullinen ja lähes makabeeri esimerkki sairaan vanhuksen hyväksikäytöstä.[/QUOTE]

Ai enkö tunne? Kyllä minä muistan hyvin ne Kekkosen viimeiset ajat ja oli surku, kun hän oli selvästi jo voimaton. Terveys petti lopullisesti vuonna 1981, jolloin hän siirtyikin tehtävistään pois.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö 70-vuotiaasta Lipposesta olisi tehtäviään hoitamaan. Oli miten oli, en häntä äänestä, jos se sinua rauhoittaa se tieto.

[QUOTE="vieras";24784493]Ei kaikille olekaan, mutta enemmistölle sillä on merkitystä ja siksi Homo-Pekasta ei ikinä tule presidenttiä.[/QUOTE]

Miksi sillä on merkitystä?

Ai enkö tunne? Kyllä minä muistan hyvin ne Kekkosen viimeiset ajat ja oli surku, kun hän oli selvästi jo voimaton. Terveys petti lopullisesti vuonna 1981, jolloin hän siirtyikin tehtävistään pois.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö 70-vuotiaasta Lipposesta olisi tehtäviään hoitamaan. Oli miten oli, en häntä äänestä, jos se sinua rauhoittaa se tieto.

Uskon, että Lipponen on varmasti tänä päivänä kykenevä hoitamaan presidentin tehtävät, mutta en usko, että hän on siihen enää viiden vuoden kuluttua yhtä pätevä, vaikka pää pysyisi kuinka terävänä.

Kekkosen sairauden merkit oli muuten jo näkyvillä ennen viimeisen kauden alkamista vuonna 1978. Sanovat, että merkit alkoivat jo 75-77, eli siirtyminen (joka muuten tapahtui 1982) pois tehtävistä tapahtui noin 5 - 7 vuotta liian myöhään.

Paavo Lipponen on..sanonko mistä!! Ei voi olla enää ärsyttävämpää ihmistä Suomessa!
Kiero kuin korkkiruuvi.
Sai aikaan v-95, että lapsilisät, kotihoidontuet ym. romahti. Vaallikeskustelussa, jossa Esko Aho sanoi, että lapsilisät pitäisi ottaa rikkailta pois, oli Lipposen vastaus: "mutta sittenhän meidän lapset on eriarvoisessa asemassa". No, hei haloo, ehkä ollaan jo nyt eriarvoisessa asemassa, kun rikkaat saa laittaa lapsille lapsilisät tilille ja muut käyttää elämiseen.

Täytyy sanoa pian kuin Nykänen, että muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta, jos Lipposesta tulee pressa..:)

[QUOTE="Minä";24785604]Uskon, että Lipponen on varmasti tänä päivänä kykenevä hoitamaan presidentin tehtävät, mutta en usko, että hän on siihen enää viiden vuoden kuluttua yhtä pätevä, vaikka pää pysyisi kuinka terävänä.

Kekkosen sairauden merkit oli muuten jo näkyvillä ennen viimeisen kauden alkamista vuonna 1978. Sanovat, että merkit alkoivat jo 75-77, eli siirtyminen (joka muuten tapahtui 1982) pois tehtävistä tapahtui noin 5 - 7 vuotta liian myöhään.[/QUOTE]

"Syyskuussa 1981 hän (Kekkonen) jäi sairauslomalle ja joutui pyytämään eroa lokakuussa. Tämän jälkeen hän ei enää näyttäytynyt julkisuudessa, mutta esimerkiksi Uudessa Suomessa tuolloin julkaistut valokuvat osoittavat täysin selvästi valtionjohtajan terveydentilan heikentyneen rajusti. Virallisesti Kekkonen jätti tehtävänsä 27. tammikuuta 1982."

[QUOTE="Minä";24785604]Uskon, että Lipponen on varmasti tänä päivänä kykenevä hoitamaan presidentin tehtävät, mutta en usko, että hän on siihen enää viiden vuoden kuluttua yhtä pätevä, vaikka pää pysyisi kuinka terävänä.

Kekkosen sairauden merkit oli muuten jo näkyvillä ennen viimeisen kauden alkamista vuonna 1978. Sanovat, että merkit alkoivat jo 75-77, eli siirtyminen (joka muuten tapahtui 1982) pois tehtävistä tapahtui noin 5 - 7 vuotta liian myöhään.[/QUOTE]

"Syyskuussa 1981 hän (Kekkonen) jäi sairauslomalle ja joutui pyytämään eroa lokakuussa. Tämän jälkeen hän ei enää näyttäytynyt julkisuudessa, mutta esimerkiksi Uudessa Suomessa tuolloin julkaistut valokuvat osoittavat täysin selvästi valtionjohtajan terveydentilan heikentyneen rajusti. Virallisesti Kekkonen jätti tehtävänsä 27. tammikuuta 1982."

Yhteistyössä