aioin nolata itseni (turhis)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ensi viikolla lähdetään tytön kanssa lentokoneella reissuun ja mulla menee aina korvat toivottoman tukkoon nousussa ja laskussa. Tyttö ei huomaa mitään, ja hän syö tuttia. Mä olen kokeillut kaiken purkasta suun auki pitämiseen ja nyt päätin ottaa itellekin tutin mukaan :D:D:D Voi vähän hävettää ja kanssa matkustajilla olla hauskaa,mutta aion kyllä testata. Ei ole kivaa kun tuntuu että pää räjähtää!

mulle ei oo tähän mennes mitkää kikat auttanu...välillä lento menee ihan hyvin mutta viimeks meni lukkoon ja rupes sattuu niin paljon että meinasin sen kivun takii oksentaa kesken laskeutumisen mutta sain pidettyy sisällä...siinä sitten meni monta päivää toinen korva kuurona

ap
mä olen koittanut nasolinia ja korvista kiinni pitämistä ja suun auki pitämistä ja kuppeja korvilla ja ihan vallan vaikka mitä mutta ei auta. ja tosiaan meinaa kanssa itku tulla kun niin sattuu. tutti on nyt mun viimenen oljenkorsi :D:D
pitää vaan istua ikkunan vieressä ja tuijotella siitä ulos jos kukaan ei huomaisi..

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä olen koittanut nasolinia ja korvista kiinni pitämistä ja suun auki pitämistä ja kuppeja korvilla ja ihan vallan vaikka mitä mutta ei auta. ja tosiaan meinaa kanssa itku tulla kun niin sattuu. tutti on nyt mun viimenen oljenkorsi :D:D
pitää vaan istua ikkunan vieressä ja tuijotella siitä ulos jos kukaan ei huomaisi..
Kerro jos auttaa. Laitan jemmaan yhden tutin jos satun joskus tarviimaan...

kukkuu
Mites sellainen "urheilujuomapullo" eli missä pitää imeä pienestä reiästä, kai sinne vettä saisi lentoemoilta jo ennen lähtöä kun selittää tilanteen, olisiko vastine tuttipullolle, eikös sekin lapsilla auta. En ole kokeillut, tuli vain mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:
Mites sellainen "urheilujuomapullo" eli missä pitää imeä pienestä reiästä, kai sinne vettä saisi lentoemoilta jo ennen lähtöä kun selittää tilanteen, olisiko vastine tuttipullolle, eikös sekin lapsilla auta. En ole kokeillut, tuli vain mieleen.
Tyhjän pullon kun vie tarkastuksen läpi ja täyttää sitte tarkastuksen jälkeen vessassa. (Kokeiltu on...)

Mutta mie aina väkisin haukottelen minuutin parin välein, niin sillä ne aukee.

ap
Mulla oli se juomapullo joskus mukaana,silloin kun vielä sai viedä nesteitä,mutta en osannu vissiin juoda siitä oikein,ei ainakaan tehonnut. Myöskään karkkia en osaa lupsuttaa samalla tavalla kun tuttia. Vaikka mitä tuossa olen kokeillut,niin ei se tutin syöminenkään ole helppoa enää,liikaa hampaita! :eek:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Koitappa sukeltajien paineen tasausta eli ota nenästä kiinni (ja pidä suu kiinni) ja puhalla voimkktaasti!
Kokeiltu on ja tuntuu et se puhkasee viimesetkin tärykalvot. Sillä mä aina yritän saada korvat sit auki laskun/nousun jälkeen,mut ei aukee ku korkeintaan toinen korva hetkeks ja sit siitä menee kuulo,eka kuuluu POKS

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Haet yliopiston apteekista paineentasaajat korviin suosiolla =)

Niitä on lapsille pienempiä ja aikuisille isommat, meillä on kersoilla tuubit aina korvissa kun lennetään =)
hei en oo kuullutkaan!!! KIITOS!! heti tänään apteekkiin siis!! ja tutin otan silti varoiks mukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Haet yliopiston apteekista paineentasaajat korviin suosiolla =)

Niitä on lapsille pienempiä ja aikuisille isommat, meillä on kersoilla tuubit aina korvissa kun lennetään =)
hei en oo kuullutkaan!!! KIITOS!! heti tänään apteekkiin siis!! ja tutin otan silti varoiks mukaan :D
Jees, tuttiketjulla tutti kaulaan kaiken varalta, mutta uskoisin että pärjäät noilla tuubeilla =) Niitä ei sitten ole kaikessa apoteekeissa, mutta YA myy niitä.
Ja ollos hyvä vinkistä ;)

Yhteistyössä