ainako yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
sanokaapa te muaee viisaammat mitä pitäs mun tehdä.tilanne on se mulla on kaveri josta pidän paljon ja ollaan oltu yhessä 3 vuotta nyt mulla on tunne että mieheni pettää mua en haluaisi erota ei kai muukaan auta

Ehkäpä on pieni itsetutkiskelun paikka. Voit vaieta ja jatkaa samaa rataa kuin ennenkin. Toisaalta miten olet ajatellut, että jaksat tilannetta henkisesti? Eikö voisi olettaa, että kuukausien ja vuosien päästä miehesi erkaantuu sinusta enemmän ja enemmän? Ehkä katkeroidut ja alat vihaaman häntä. Entäpä mies, oletko varma, että jos välillänne on iso vaiettu salaisuus, hänkään jaksaa piilotella salaisuutta vuosikausia?

Entäpä lapset? Jos teillä on lapsia, mies menee heppinsä johdattelemana ja sinä olet kotona ehkäpä lähes yksinhuoltajaan verrattavana naisena.

Kannattaa tarkkaan miettiä, että jaksatko sellaista suhdetta, jossa toinen on kovin itsekäs eikä halua luopua vapaudestaan. Aina on riski, että jos toinen etsii aktiivisesti, niin löytyy parempi nainen, parempaa seksiä, nuorempaa seuraa ja tautiriskihän on aina olemassa. On aika harvinaista, että avoin suhde toimisi eli kumpikin voisi käydä hakemassa vierasta niin halutessaan.

Minusta kannattaisi ainakin kysyä mieheltä, pettääkö hän. Jos mies kieltää, kerro, mihin epäilyksesi perustuvat ja että tunne pettämisestä on niin vahva, että luottamus häneen on mennyt.

Tunne ei koskaan petä, jos olet herkkä vaistoamaan. Nosta kissa pöydälle, kävi miten kävi. Parempi yksin kun petturin kanssa. Hyi hitto sentään, jotain Rajaa !

Yhteistyössä