Ainako iskee surku..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnäi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minnäi

Vieras
Sain keskemenon lokakuun lopulla, tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Miehen kanssa sovittiin että koitetaan uutta heti perään tai siis että odotellaan ne lääkärin suosittelemat yhdet menkat. Pitkät 6vk odoteltiin ja sitten aloitettiin yritys, sitten olikin menkkojen aika, mutta niitä ei kuulu. Jännäille testailee, mutta nega! Nyt aikaa siitäkin on jo kulunut parisen viikkoa ja menkkoja ei vain näy. Testin jälkeen iski uudelleen kamala surku ja paha mieli, ikävä menetettyä vauvaa. Sai uudelleen käydä itelleen asioita läpi. Onkohan tämä joka kerta kun menkkoja odotteleen niin samanlaista :'( Ja en voi käsittää missä ne menkat viipyy, kierto ihan sekaisin. Milloin kannattaa soittaa lääkärille? Ja minne? Voiko ne jotenki auttaa asiassa vai saako sieltä vain vastauksen "odotelkaa ja jos ei 3kk tule nii soita uudestaa" Ei jaksa odottaa!!

Moi!

Laitoin tuonne itsekin aloituksen menkkojen alkamisesta keskenmenon jälkeen, mutta kirjoitanpas tähänkin. Minä olen odotellut nyt menkkoja 9 viikkoa, mutta niitä ei vaan tule. En tosin ole raskaana, kun ei edes sitä nyt yritetä (2 keskenmenoa puolen vuoden sisään, joten nyt vähän pidetään "henkistä paussia"). Tein tässä kyllä jo raskaustestin, kun ajattelin, että oisko sittenkin... Mutta negaa näytti, kuten odotettiinkin, mutta silti tuntui pahalta. Tuli tosi surullinen fiilis. On niin mielipuolinen olo, kun tavallaan ihan älyttömästi haluaisin olla raskaana, mutta toisaalta se pelottaa niin paljon, etten vielä uskalla haluta. No joo, nyt tämä meni jo vähän aiheen vierestä. Plussaonnea sinulle! Ja varmasti noita surkufiiliksiä tulee, koska asia on vielä kovin tuore. :hug:

Minä sain kesken menon marraskuussa rv8. Kävin lääkärillä ultrassa ja hän oli sitä mieltä että kun tyhjennys on ollut niin täydellinen itsekseen ja kun kypsyvi munasolujakin on näkyvissä ei pitäisi olla mitään syytä miksi kuukutiset eivät tulisi normaalisti ja uskoi lisäksi että minulla on hyvät mahdollisuudet raskautua pian uudelleen. No menkat alkoivat viikko sitten oltuaan 2 viikko myöhässä. Ehdin tietysti tekemään parikin testiä ja itkuhan niistä negoista tuli. Menkat eivät kestäneet kuin pari päivää ja olivat muutenkin täysin normaalista poikkeavat. Nyt runsaasti vetistää valkovuotoa, mahakramppeja ja suuri finnejä eli hormoonitasapaino täysin sekaisin. Se siitä hyvästä palautumisesta ja hyvistä mahdollisuuksista. Vielä pari kuukautta sitten nauroimme ystäväni kanssa että saamme samana vuona vauvat ja vain puolen vuoden ikäerolla. Nyt hän on kaksi viikkoa vanhan vauvan kanssa kotona ja minä itken omaa huonouttani päivittäin.

Yhteistyössä