Aina väitetään että "teinit" tekee abortteja, mutta

taustalta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 11:07 vieras kirjoitti:
tosiasiassa vain yksi neljäsosa tehdään alle 19 vuotiaille
Pientä tilastomatikkaa.... Yleensä yli 19 v on paljon enemmän raskauksia kuin alle 19 v
Jos jaetaan vaikka ikäluokat
15- 19 v
20 - 24 v
25 - 29 v
30 - 34 v
35 - 39 v
ja vieläpä 40 - 45 v missä ryhmässä vielä raskauksia on

niin jokainen ryhmä olisi 20 %

sitten tuollainen sukupuolisuhde.... niin jos prosentteina katsotaan joka ikäryhmä niin todennäkoisesti vielä 15 v menee harvemmin sänkyyn kuin vakituisessa suhteessa elävä vaikka 25 v tai 35 v

15 vuotiaissa on varmaan vielä neitsyitäkin, mutta moniko 30 v elää selibaatissa vuodesta vuoteen tai vaikka 25 v

eli jos laskettaiskiin aborttien määrä eri ikäluokissa suhteutettuna sukupuolisen kanssakäymisen määrään (ei lasketa tässä partnereiden lukumäärää kun ne vaihtuu kuitenkin aika usein tuossa nuorimmassa ryhmässä ja taas sama ukko saattaa olla myöhemmin vuosikymmeniä), niin mikähän luku saataisiin sitten?

vääntäkääpäs tästä tilasto please ja tulkitkaa!!!
 
taustalta korjaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 11:21 taustalta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 11:07 vieras kirjoitti:
tosiasiassa vain yksi neljäsosa tehdään alle 19 vuotiaille
Pientä tilastomatikkaa.... Yleensä yli 19 v on paljon enemmän raskauksia kuin alle 19 v
Jos jaetaan vaikka ikäluokat
15- 19 v
20 - 24 v
25 - 29 v
30 - 34 v
35 - 39 v
ja vieläpä 40 - 45 v missä ryhmässä vielä raskauksia on

niin jokainen ryhmä olisi 20 %
(KORJAAAN että alle 20 % tuo olisi 100/6, laskekoon kellä laskin lähellä!!)

sitten tuollainen sukupuolisuhde.... niin jos prosentteina katsotaan joka ikäryhmä niin todennäkoisesti vielä 15 v menee harvemmin sänkyyn kuin vakituisessa suhteessa elävä vaikka 25 v tai 35 v

15 vuotiaissa on varmaan vielä neitsyitäkin, mutta moniko 30 v elää selibaatissa vuodesta vuoteen tai vaikka 25 v

eli jos laskettaiskiin aborttien määrä eri ikäluokissa suhteutettuna sukupuolisen kanssakäymisen määrään (ei lasketa tässä partnereiden lukumäärää kun ne vaihtuu kuitenkin aika usein tuossa nuorimmassa ryhmässä ja taas sama ukko saattaa olla myöhemmin vuosikymmeniä), niin mikähän luku saataisiin sitten?

vääntäkääpäs tästä tilasto please ja tulkitkaa!!!
 
raks raks
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:48 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:38 miisukisu harmaana kirjoitti:
ei ne kykene noin vaativaan ajatteluun, turhaan täältä kysyt.
Sähän sen tiedätkin, paljos sulla olikaan ikää? Ihan kertauksen vuoksi? :D
Ja neitinasu laskee noita prosentteja ja miisukisun ikää..... raks raks vain kalkulaattorissa korvien välissä kuuluu.... vai laskeeko.... ja mitä oli painava mielipide jota meidän pitää kunnioittaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:48 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:38 miisukisu harmaana kirjoitti:
ei ne kykene noin vaativaan ajatteluun, turhaan täältä kysyt.
Sähän sen tiedätkin, paljos sulla olikaan ikää? Ihan kertauksen vuoksi? :D
mitäs se miisukisun ikä tähän kuuluu??? et muusta pystynyt sanomaan, kun osui oikeaan. kun olet ollut ensin naida naksauttamassa ja myöhemmin synnyttämässä, ovat muut ikäisesi silloin opiskelleet. ei ole muiden kuin itsesi vika, että olet tyhjäpää. sitä ei voi olla huomaamatta kun ainaisia kommenttejasi lukee, valitettavasti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 21:27 opiskelija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:48 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:38 miisukisu harmaana kirjoitti:
ei ne kykene noin vaativaan ajatteluun, turhaan täältä kysyt.
Sähän sen tiedätkin, paljos sulla olikaan ikää? Ihan kertauksen vuoksi? :D
mitäs se miisukisun ikä tähän kuuluu??? et muusta pystynyt sanomaan, kun osui oikeaan. kun olet ollut ensin naida naksauttamassa ja myöhemmin synnyttämässä, ovat muut ikäisesi silloin opiskelleet. ei ole muiden kuin itsesi vika, että olet tyhjäpää. sitä ei voi olla huomaamatta kun ainaisia kommenttejasi lukee, valitettavasti.
Juu opiskelkaa ihan kaikessa rauhassa vaikka loppu ikä, mun kiinnostuksen kohteet on muualla. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 22:14 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 21:27 opiskelija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:48 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:38 miisukisu harmaana kirjoitti:
ei ne kykene noin vaativaan ajatteluun, turhaan täältä kysyt.
Sähän sen tiedätkin, paljos sulla olikaan ikää? Ihan kertauksen vuoksi? :D
mitäs se miisukisun ikä tähän kuuluu??? et muusta pystynyt sanomaan, kun osui oikeaan. kun olet ollut ensin naida naksauttamassa ja myöhemmin synnyttämässä, ovat muut ikäisesi silloin opiskelleet. ei ole muiden kuin itsesi vika, että olet tyhjäpää. sitä ei voi olla huomaamatta kun ainaisia kommenttejasi lukee, valitettavasti.
Juu opiskelkaa ihan kaikessa rauhassa vaikka loppu ikä, mun kiinnostuksen kohteet on muualla. :LOL:
juu taidat käyttää enempi sitä alapäätäs... :kieh:
 
\juu taidat käyttää enempi sitä alapäätäs... :kieh:

[/quote]

Kyllä ehdottomasti, tällä hetkellä kuitenkin ihan muuhun kuin lapsen teko tarpeeseen. Kannattaisi kokeilla sunkin niin voisi tulla parempi mieli. :heart: B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:04 NeitiNasu kirjoitti:
\juu taidat käyttää enempi sitä alapäätäs... :kieh:
Kyllä ehdottomasti, tällä hetkellä kuitenkin ihan muuhun kuin lapsen teko tarpeeseen. Kannattaisi kokeilla sunkin niin voisi tulla parempi mieli. :heart: B)

[/quote]

meillä menee miehen kanssa loistavasti ja seksi on nautinnollista. ei tartte hankkia tyydytystä kaiken maailman linkkikuskeilta niinkuin sinun nuoresta iästäsi huolimatta. hyvä että edes joltakulta tänään saat, ei ovikoristeet ynnä muut saa maailmaasi taas viiteen minuuttiin sekaisin...hohhoi \|O pentu mikä pentu! ja tuollainen saa vielä lapsia tehdä!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:10 opiskelija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:04 NeitiNasu kirjoitti:
\juu taidat käyttää enempi sitä alapäätäs... :kieh:
Kyllä ehdottomasti, tällä hetkellä kuitenkin ihan muuhun kuin lapsen teko tarpeeseen. Kannattaisi kokeilla sunkin niin voisi tulla parempi mieli. :heart: B)
meillä menee miehen kanssa loistavasti ja seksi on nautinnollista. ei tartte hankkia tyydytystä kaiken maailman linkkikuskeilta niinkuin sinun nuoresta iästäsi huolimatta. hyvä että edes joltakulta tänään saat, ei ovikoristeet ynnä muut saa maailmaasi taas viiteen minuuttiin sekaisin...hohhoi \|O pentu mikä pentu! ja tuollainen saa vielä lapsia tehdä!!!

[/quote]

Juu kato, muutamat insinööritkin kokeiltu ja linkkikuskit parhaiksi havaittu. Taitaapi käydä tyttörukka kateeksi. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:12 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:10 opiskelija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:04 NeitiNasu kirjoitti:
\juu taidat käyttää enempi sitä alapäätäs... :kieh:
Kyllä ehdottomasti, tällä hetkellä kuitenkin ihan muuhun kuin lapsen teko tarpeeseen. Kannattaisi kokeilla sunkin niin voisi tulla parempi mieli. :heart: B)
meillä menee miehen kanssa loistavasti ja seksi on nautinnollista. ei tartte hankkia tyydytystä kaiken maailman linkkikuskeilta niinkuin sinun nuoresta iästäsi huolimatta. hyvä että edes joltakulta tänään saat, ei ovikoristeet ynnä muut saa maailmaasi taas viiteen minuuttiin sekaisin...hohhoi \|O pentu mikä pentu! ja tuollainen saa vielä lapsia tehdä!!!
Juu kato, muutamat insinööritkin kokeiltu ja linkkikuskit parhaiksi havaittu. Taitaapi käydä tyttörukka kateeksi. :LOL:

[/quote]

ei nyt sentään. minulla on sentään hyvä maku miesten suhteen. ja puhut tyttörukasta, vaikka itse taidat olla nuorempi kuin minä! no, onhan se hyvä että sulla on löysää tasaisesti, niin ylä- kuin alapäässäkin!
 
\ei nyt sentään. minulla on sentään hyvä maku miesten suhteen. ja puhut tyttörukasta, vaikka itse taidat olla nuorempi kuin minä! no, onhan se hyvä että sulla on löysää tasaisesti, niin ylä- kuin alapäässäkin!

[/quote]

Juu ennemmin löysää kuin niin tiukkaa ettei jaksa enää edes itse itseään katsella, eikä kuunnella. :x :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:21 NeitiNasu kirjoitti:
\ei nyt sentään. minulla on sentään hyvä maku miesten suhteen. ja puhut tyttörukasta, vaikka itse taidat olla nuorempi kuin minä! no, onhan se hyvä että sulla on löysää tasaisesti, niin ylä- kuin alapäässäkin!
Juu ennemmin löysää kuin niin tiukkaa ettei jaksa enää edes itse itseään katsella, eikä kuunnella. :x :LOL:


[/quote]

ei minulla ole sellaista ongelmaa. keksisit edes jotain parempaa :LOL:
 
huomaatko nyt NeitiNasu, miten pahalta toisen ilkeily tuntuu? sinä jaksat aina jaella inhottavia, itseriittoisia ja ilkeitä kommenttejasi, muttet kestä kun saat sitä itse osaksesi. muistan kun eräänkin kerran teit ilmoituksen ylläpidolle saamastasi vastauksesta, vaikkei se ollut läheskään niin paha kuin useat itse muille lähettämäsi. mene itseesi ja kasva aikuiseksi! sitä saa mitä tilaa, ja mielestäni on ihan oikein että eräät täällä vähän palauttavat sinua maan pinnalle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:24 opiskelija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:21 NeitiNasu kirjoitti:
\ei nyt sentään. minulla on sentään hyvä maku miesten suhteen. ja puhut tyttörukasta, vaikka itse taidat olla nuorempi kuin minä! no, onhan se hyvä että sulla on löysää tasaisesti, niin ylä- kuin alapäässäkin!
Juu ennemmin löysää kuin niin tiukkaa ettei jaksa enää edes itse itseään katsella, eikä kuunnella. :x :LOL:
ei minulla ole sellaista ongelmaa. keksisit edes jotain parempaa :LOL:

[/quote]

No eipä niin, panta kiristää siinä määrin että otsaan jää punanen raita. :whistle: B) Mutta suonet anteeksi, mä poistun nyt ihastuttavasta seurastasi laittamaan kynnet kauniiksi, joten mukavaa illan jatkoa. :wave: Jatka toki yksinäsi tätä selvästi viisaan ja järkevän, paljon opiskelleen ja maailmaa nähneen ihmisen keskustelua, saa siitä hyvät naurut ainakin vaikkei muuta. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:27 leena kirjoitti:
huomaatko nyt NeitiNasu, miten pahalta toisen ilkeily tuntuu? sinä jaksat aina jaella inhottavia, itseriittoisia ja ilkeitä kommenttejasi, muttet kestä kun saat sitä itse osaksesi. muistan kun eräänkin kerran teit ilmoituksen ylläpidolle saamastasi vastauksesta, vaikkei se ollut läheskään niin paha kuin useat itse muille lähettämäsi. mene itseesi ja kasva aikuiseksi! sitä saa mitä tilaa, ja mielestäni on ihan oikein että eräät täällä vähän palauttavat sinua maan pinnalle.
Juu, mä olen ylläpidolle tehnyt ilmoituksen koko palstailuhistoriani aikana tasan kerran, ja se sivujen toimimattomuuden takia. :D Mutta sinähän sen parhaiten tiedät... :whistle:

Ja mä kestän, ihan todella loistavan hyvin. täähän on hauskaa, toinen on ihan tosissaan päätä aukomassa... :LOL: Jatkakaa, mulla on nyt (ikävä kyllä) muuta tekemistä. :wave:
 
miisukisu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:30 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:27 leena kirjoitti:
huomaatko nyt NeitiNasu, miten pahalta toisen ilkeily tuntuu? sinä jaksat aina jaella inhottavia, itseriittoisia ja ilkeitä kommenttejasi, muttet kestä kun saat sitä itse osaksesi. muistan kun eräänkin kerran teit ilmoituksen ylläpidolle saamastasi vastauksesta, vaikkei se ollut läheskään niin paha kuin useat itse muille lähettämäsi. mene itseesi ja kasva aikuiseksi! sitä saa mitä tilaa, ja mielestäni on ihan oikein että eräät täällä vähän palauttavat sinua maan pinnalle.
Juu, mä olen ylläpidolle tehnyt ilmoituksen koko palstailuhistoriani aikana tasan kerran, ja se sivujen toimimattomuuden takia. :D Mutta sinähän sen parhaiten tiedät... :whistle:

Ja mä kestän, ihan todella loistavan hyvin. täähän on hauskaa, toinen on ihan tosissaan päätä aukomassa... :LOL: Jatkakaa, mulla on nyt (ikävä kyllä) muuta tekemistä. :wave:
kun et enää muuta keksi, yrität kääntää jutun toisin päin...! :LOL: mutta ei se mitään, kaikki ovat lapsellisuutesi huomanneet. et voi enää pahemmin munata itseäsi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:40 miisukisu harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:30 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 23:27 leena kirjoitti:
huomaatko nyt NeitiNasu, miten pahalta toisen ilkeily tuntuu? sinä jaksat aina jaella inhottavia, itseriittoisia ja ilkeitä kommenttejasi, muttet kestä kun saat sitä itse osaksesi. muistan kun eräänkin kerran teit ilmoituksen ylläpidolle saamastasi vastauksesta, vaikkei se ollut läheskään niin paha kuin useat itse muille lähettämäsi. mene itseesi ja kasva aikuiseksi! sitä saa mitä tilaa, ja mielestäni on ihan oikein että eräät täällä vähän palauttavat sinua maan pinnalle.
Juu, mä olen ylläpidolle tehnyt ilmoituksen koko palstailuhistoriani aikana tasan kerran, ja se sivujen toimimattomuuden takia. :D Mutta sinähän sen parhaiten tiedät... :whistle:

Ja mä kestän, ihan todella loistavan hyvin. täähän on hauskaa, toinen on ihan tosissaan päätä aukomassa... :LOL: Jatkakaa, mulla on nyt (ikävä kyllä) muuta tekemistä. :wave:
kun et enää muuta keksi, yrität kääntää jutun toisin päin...! :LOL: mutta ei se mitään, kaikki ovat lapsellisuutesi huomanneet. et voi enää pahemmin munata itseäsi.
asiaa muuten kommentoimatta, lue tämä ketju vielä kerran läpi ni tiedät kuka täällä on munannut itsensä. ja muuten? eiks neiti nasu muuttanut nimensä, vai onko tää edelleen sama henkilö?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 19:05 ötökkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 17:13 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:38 miisukisu harmaana kirjoitti:
ei ne kykene noin vaativaan ajatteluun, turhaan täältä kysyt.
"ne"???!!!????
:LOL: niin me ollaan "ne"...elikkä tarkottaa meitä TEINIMAMMOJA :D
juu, näinhän olikin... kaikki alle 20v. lapsia hankkineet on tyhmiä ja kouluja käymättömiä eivätkä kykene vaativaan ajattelutyöhön.... Salli mun nauraa :LOL:
 
joku vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 18:41 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 19:05 ötökkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 17:13 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 14:38 miisukisu harmaana kirjoitti:
ei ne kykene noin vaativaan ajatteluun, turhaan täältä kysyt.
"ne"???!!!????
:LOL: niin me ollaan "ne"...elikkä tarkottaa meitä TEINIMAMMOJA :D
juu, näinhän olikin... kaikki alle 20v. lapsia hankkineet on tyhmiä ja kouluja käymättömiä eivätkä kykene vaativaan ajattelutyöhön.... Salli mun nauraa :LOL:
Naurattaako sitten jos jostakin syystä joskus ukkosi ei olekaan elättämässä enää? sitten koulujakäymättömänä..... Mutta kun asenne on se ettei suomessa välttämättä tartte itteensä kouluttaa ja elättää, kyllä se raha jostakin eteen tipahtaa. SÄÄLITTÄÄ
 

Yhteistyössä