Aina sama tyyppi jaksaa pistää kaveripyyntöä facebookissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tsing tsing
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tsing tsing

Vieras
Kolme kertaa olen sen jo hylännyt, viimeisellä kerralla laitoin viestin että "Hei "Lissu", huomaan että meillä on yhteisiä kavereita mutta me emme varsinaisesti tunne toisiamme, emme ole koskaan edes tavanneet" tms.

Ja taas tuli kaveripyyntö. Unohtaako se aina, että ai niin joo, mä EN tunne tuota ihmistä, kysynpä silti kun meillä on niin monta yhteistä kaveria? :kieh: Ja olen todellakin aivaan 100% varma, että emme tunne tai ole koskaan tunteneet, vaikka meillä on ainakin 5 yhteistä kaveria.

Varmaan pyytää kaveriksi kaikkia ketä FB ehdottaa. Itellä yksi tuttu pyytänyt 3-4 kertaa kaveriksi, mutta koska en pidä kyseisestä henkilöstä, en häntä ota kaverikseni. Hän on ollut törkeä minua ja muita kohtaan. En ole estoa laittanut, mutta eipä tuo ole ollut vaivalloista kieltäytyäkään. En ymmärrä, miten jotkut kehtaa pyytää monta kertaa . :/

Ei hän välttämättä itse niitä kaveripyyntöjä lähetä. Minulle on tullut runsaasti tällaisiä puolituttujen kaveripyyntöjä niin, että meidän yhteiset ystävät on lähettänyt suosituksia eikä ko. henkilö itse. Ovat tulleet ilmi, kun olen ihmetellyt syytä kutsulle.

Kaveripyynnöt pystyy helposti blokkaamaan samalla kun blokkaa koko henkilön.
Mene oikealla Account, valitse Privacy Settings. Alareunassa klikkaa Block lists (Edit your lists). Pistä henkilö Block users -listalle.

Alkuperäinen kirjoittaja FB-addikti:
Ei hän välttämättä itse niitä kaveripyyntöjä lähetä. Minulle on tullut runsaasti tällaisiä puolituttujen kaveripyyntöjä niin, että meidän yhteiset ystävät on lähettänyt suosituksia eikä ko. henkilö itse. Ovat tulleet ilmi, kun olen ihmetellyt syytä kutsulle.

Mutta suosituksissahan näkyy "kaveriehdotus", ei pyyntö.

Uusimmat

Yhteistyössä