Aina riittää kavereita kun on jotain tajottavaa, mutta HETI kun itse tarvitset apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sama asia, itse täytyy kyllä jaksaa kuunnella kaikenmaailman valitukset ja toimia olkapäänä, mutta annapa olla kun joskus itse purkaa pahaa oloaan niin sanotaan että älä valita... Ei oo sitten vissiin kovin hyviä kavereita, mutta eipä niitä pahemmin uusiakaan enää tahdo löytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
No ei kyllä kovin hyviltä ystäviltä kuulosta :(

No katsos hommaal liittyi fyysistä työtä, onhan se nyt liikaa pyydetty... Veetuttaa vaan, kun itse raskaanakin on ollut auttamassa muutoissa tms, mutta kun itse tarvitsisi kanto apua niin ei vaan. Eikä kyse ole isosta hommasta, muutaman huonekalun siirrosta huoneesta toiseen, mutta siihen tarvitaan toinen käsipari.

Toi on kyllä niin inhottavaa.
Onneksi mun ystäväpiirissä aina autetaan jos vaan voidaan.
Viime viikollakin olin valmis lähtemään puolen vuorokauden varoitusajalla Kuusamoon (asumme Vantaalla) kun siellä kävi pikku haveri ja tarvittiin apua.

Tuollaisille ystäville ei kyllä paljoa ole käyttöä jotka ottaa apua vastaan koskaan itse sitä antamatta.

tuttua! ei minua tarvita muuhun ku auto kyytin antamiseen.. tai hakea tupakkia ku ei jakseta kävellä 1km.... paras: olin auttamassa viimesilläni kaveria muutossa, ei kiitosta kuulunu. en mitään ylistystä oottanu mutta on KIITOS liian vaikea sanoa? vastapalvelukseksi kyseli mitä vois tehä, pyysin auttaan sohvan kantamissessa.. ei ole näkyny.

Niin tuttua, mä olen vähitellen oppinut myös itsekkyyttä ja sanomaan ei. Mulla oli yksi vakio autettava joka katsoi vierestä kun minä autoin ja nyt seison itse vaikka kädet puuskassa vieressä enkä tee mitään. =)

No en mä tee palveluksia ystävilleni vastapalveluksen toivossa. Ja kyllä mä uskon, että mun YSTÄVÄT auttaa, jos vaan ite pystyy. Oliko heillä syytä siihen, ettei voi auttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
No en mä tee palveluksia ystävilleni vastapalveluksen toivossa. Ja kyllä mä uskon, että mun YSTÄVÄT auttaa, jos vaan ite pystyy. Oliko heillä syytä siihen, ettei voi auttaa?

Mun mielestä se on itsestään selvää että ystävät auttavat tarvittaessa toisiaan.

Yhteistyössä