aina eri lääkäri

Oletteko käyneet samalla lääkärillä monta kertaa/joka kerta? Olemme käyneet Hki nkl vasta muutaman kerran, mutta joka kerta on ollut eri lääkäri. Käynteihin on liittynyt toimenpiteitä, joiden aika on varattu kierron mukaan, mikä varmasti selittää sen, että aika on sille, kenellä on tilaa. Mutta missään vaiheessa ei ole myöskään sanottu, että pitäisi jossain vaiheessa hakeutua jollekin näistä lääkäreistä uudelleen...
 
Moi! Me käydään myöskin Hesan Naikkarilla, ja usein on eri lääkäri. Just sen takia kun käynnit on ajoitettava kierron mukaan. Mua ei kyllä ole juurikaan häirinnyt että lääkäri vaihtuu, kaikki ovat olleet ihan mukavia. Ja tiedot aikaisemmista käynneistä näkyy papereissa. Viime aikoina olen ravannut follikkeli-ultrissa, joten se nyt on periaatteessa sama kuka sen tekee. Viimeksi kun varasin ajan tälle viikolle niin puhelimessa ollut hoitaja mainitsi, että tällä kertaa paikalla on erikoislääkäri. Mutta hyvin on hoitunut asiat kaikkien kanssa.
 
hei kaikille!

Ei mua/meitä haittaa ainakaan että kättärillä on aina eri lääkäri, ne on kyllä kaikki ihan kivoja!
Onko teille muille kerrottu mitään ennusteita hoitojen kestosta/pituudesta, niinku kokonaisuudessaan. En tiedä mikä kiire mulla on mutta olin aika järkyttynyt kun lääkäri sanoi että "tämä teidän projekti on noin vuodesta kahteen.."

Olemme käyneet vasta muutaman kerran siellä PeSu:n poliklinikalla, mutta jännittää tuleva..

Meillä meni aika kauan siihen että saimme lähetteen PeSu:n kun terveyskeskus lääkärit vähättelivät ongelmaamme. Ja kaikki oli sitä mieltä että kyllä te vielä kerkeätte myöhemminkin. (monasti masenti tosi paljon lääkärin jälkeen, olenkin ihmetellyt miksei maailma ole hukkunut vuodatettuihin kyyneleisiin?)

Seuraavaksi menemme sinne 14.3, jännittää ja pelottaa ku mun tähystysleikkausta suunnitellaan..Muutoin odotan aika kovasti sinne pääsyä. Siellä voi puhua kaikista asioista ihan luontevasti, ilman että tarvitsee ajatella "pitääkö tuo mua vähä tyhmänä"..

TSEMPPIÄ KAIKILLE!!! :flower:
 
Hei Miia ja muut! Meille ei ole kerrottu mitään "ennusteita" hoitojen kestosta. Olen joskus yrittänyt kysellä jatkosta, että mitäs sitten jos nämä Clomit joilla nyt yritellään ei tehoa, mutta lääkärit yleensä vastaa että katsotaan sitä sitten. Eli askel kerrallaan mennään. Mulla on vaikeuksia ovulaation kanssa, ja toivotaan että Clomeilla se saataisiin korjattua. Luultavasti nyt loppukeväällä tehdään eka inssi jos ei tärppää pelkillä Clomeilla. Aika vaikeahan se luulisi olevan ennustaa, että kuinka kauan hoidot vie, plussahan voi tulla vaikka seuraavasta kierrosta :)
 
Meille o n todettu vain että kokeillaan nyt insseillä ja katsotaan sitten ivf:ää. Minä kun ovuloin yms. ihan normaalisti niin ei tarvitse syödä mitään troppeja siihen. Ei minuakaan varsinaisesti ole haitannut lääkärin vaihtuminen, toisaalta tulee kyllä sellainen olo, että kukaan ei tunne juuri minua ja meitä ja miedän erityispiirteitä :saint:
Olen tottunut niin hyvään palveluun, kun työpaikan puolesta saan käydä yhdellä ja samalla yksityislääkärillä joka tuntee minut läpikotaisin...
 

Yhteistyössä