aina ei pysy perässä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
ex:n ajatuksen juoksun meenaan. tiistaina toi lapsia kotiin ja puhuttiin sit joulusta et miten ex on töissä ja haluaa ottaa lapsia silloin. lapset oli viime aattoillan mulla joten nyt oli ex:n vuoro. olin kuitenkin jo suunnitellut muuta kun nää tapaamiset on ollut mitä sattuu, mut sanoin ex:lle et eiköhän hänen ehdotuksensa onnistu. hän siis ehdotti seuraavaa: hakee aattona lapset töiden jälkeen ja tuo joulupäivänä takas kun on taas tapanin töissä.

viikonloppuna laitoin ex:lle viestin et tehdään niin kuten hän sen haluskin. niin ex suurin piirtein haukku mut pystyyn et ottaakin lapset tiistaista keskiviikkoon eli joulupäivästä tapaninpäivään ja et hän on järjestänyt lapsille hoidon siksi aikaa kun on tapanina töissä.. mun pitäis vissiin edelleen olla selvänäkijä kun niin hiiltyi siitä että itse vaihtoi suunnitelmia ja mä en eka pysynyt perässä. sitä vaan ihmettelen et miks ei nyt sit yhtäkkiä halunnutkaan lapsia aattoillaks vaan vasta joulupäivänä kun joutuu kerta töihinkin tapanina. lyhyeastä tapaamisesta on puolet siis töissäkin :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käykö se sinun exäsi aivan täysillä? Siis puhtaasti vain ihmettelen, että varsin kummallinen persoona sinun kertomuksiesi perusteella.

ei voi aina tietää. vähän tuulella käyvä ainakin on.. :whistle: mua vaan välillä ärsyttää et räyhää mulla jos itse muuttaa suunnitelmia ja mun luonnollisesti pitäis ne jo tietää ennen kuin se on niistä edes kertonut..

Yhteistyössä