AIKUISTEN LEIKIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RIINA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aahh..kiihottava nimi sulla riina..
mä olen tumma 33v suomalainen mies..kyrpä seisoo kauniisti just nyt..

ois mukavaa antaa sen heilahdella kiihottavasti samalla kun imisin sun välilihaas ja sormeni hyväilis sun huvikumpua. sen klitorista sijahtaen välillä sisään ja ulos venyttäen sun nuppuas..

härnäät aluks jalkaterälläs mun sojottavaa ja sykkivää isoa suonikasta kalua..sen terska värähtelee tummanpunaisena ja isona ku tomaatti varpaittesi härnäyksestä..ja sä näet ku mun niskalihakset pullistelee sun hyväillessä niitä käsilläsi ja un kieleni pyörii sun klittalla hyväillen sitä hellän määrätietoisesti! toinen kätenu hyväilee sun rintoja ja niiden nännit tuntuu tosi mielettömän kiihottavilta kovina nuppuina, kun kiedon peukoloni ja etusormeni kanssa niitä hellästi hieroen..

toisella kädellä puristelen sun paparoittesi ja reisien yhtymäkohtaa levittäen sun valuvia ihania mehujas jokapaikkaan..kun kivekset on ihan kireinä isona kassina ja sä ihailet niitä katseellasi samalla kun sun lantios nussii vasten mun kuumia huulia ja kieltä..

Aahh..levitän sun pilluas venyttäen huulia äärimmilleen ja alan nussia sitä kielelläni ja sormillani..käännyn siten kyljelle, et otat mun ison samettipintaisen ja kuuman kovan kyrvän huulies väliin ja alat imeä terhakkaasti..tuntuu tiukoissa palleissa asti, puristelen samalla sun kiihottavia pakaroitas kieleni nussiessa sun ihanan pillun poimuja..

Kyllä tekee hyvää. Mahtava kyrpä tuntuu kurkussa asti. Puristelen palleja....imen ja nuolen....aaah puristan kyrvän vartta ja liikutan esinahkaa ees taas...... Vittu litisee märkänä...

Eihän haittaa jos pieraisen? Hyvä... *töräys*
Mulla on myös suolessa vähän muitakin paineita... Mutta sinähän oletkin siinä jo kieli pitkänä, joten annan tulla. Pakerran huulillesi ihanan samettipintaisen pökäleen, joka liukkaana sujahtaa kitalakeasi kohti ja puristuu ahnaiden leukojesi voimasta puuroksi. Suussasulavaa onnea, kerrassaan. En ole koskaan nähnyt niin himokasta, naispuolista pökäleenimijää!

Haluan leikkiä sun munilla koko yön...saat panna minua miten vaan tahdot. Paina se paksu kova kulli takaa päin syvälle.... Uudestaan ja uudestaan.... Syki sperma sinne sisälle se tuntuu kiiihottavalle...

Panen sinua paskaiseen perseeseesi, jonka jälkeen saat imeä kankeani. En suinkaan tuhlaa siemeniäni pilluusi, vaan saat niellä ne kaikki anaaliasi rassanneesta kalustani. Nuole vielä rusinareikääni... Ooh, työnnä peukalosi sinne samalla kun käsittelet kielelläsi muniani... Työnnä kielesi mun anaaliin, tiedät että minä nautin siitä yhtä paljon kuin sinäkin!

Yhteistyössä