Aikuisten ihmisten pitäisi tajuta, että yli 30-vuotiaana ei enäkuulu käyttää hupparia kotivaatteena

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saanko käyttää collegehousuja? Syödä vadelmajugurttipoppareita? Ostaa hamsterin?
Entä onko liian noloa ajaa aikuisena mopolla vai oliko hankkia ostaa auto? Entä heijastinliivi? Onko sen käyttäminen tai käyttämättä jättäminen liian noloa?

Kerro, ap, mulle kuinka elää, pliis! On ihan tuskaa, kun saattaa vahingossa elellä elämäänsä ihan tyytyväisenä tiedostamatta, että on jonkun silmissä NOLO. .. *kyynel*
 
Toivokas
Muoti muuttuu, nykyaikaan huppari voisi merkitä muitakin asioita kuin epäkypsä 30 vuotias. Start up kulttuuri on rikkonut vanhaa dresskoodia, kauluspaitainen työntekijä olisi , ymmärtääkseni, kuin musta lammas muiden joukossa - outo lintu.
Yhdysvalloissa on nyt menossa hiljainen protesti mustien syrjintää vasten - googlea hoodie movement..
 
45v
Hupparihan on juuri kätevä meille yli nelikymppisille 'vanhuksille'. Taskussa kulkee kätevässä mukana lukulasit, kännykkä ja muu tarpeellinen. Muuten olisi aina hukassa tavarat sekä töissä että kotona.

Aloittajan kannattaa harkita terapiakäyntejä, jos kovasti ahdistaa meidän yli-ikäisten näkeminen väärin pukeutuneena.
 
vierailija
Hupparihan on juuri kätevä meille yli nelikymppisille 'vanhuksille'. Taskussa kulkee kätevässä mukana lukulasit, kännykkä ja muu tarpeellinen. Muuten olisi aina hukassa tavarat sekä töissä että kotona.

Aloittajan kannattaa harkita terapiakäyntejä, jos kovasti ahdistaa meidän yli-ikäisten näkeminen väärin pukeutuneena.
Näin juuri! Huppari mulla on päällä tai lanteilla kotona. Tai jos ja kun on kuuma (vaihdevuodet lähestyvät..), niin narutoppi :D

T. Nainen 48 v.
 
Näin vähän yli kolmekymppisenä mulla on kotonani päällä aina shaketti ja siliteri. Jalassani on kiiltonahkakengät ja puhun vain kirjakieltä. Uutiset luen vain paperilehdeltä monokkeli silmässä keinutuolissa keinuen. Aina kun kuulen elämisen ääniä, mutrustan kulmakarvani, kohotan katseeni lehdestä ja sanon rouvalleni: "kurittomia äpäriä, tee asialle jotain".
 
Näin vähän yli kolmekymppisenä mulla on kotonani päällä aina shaketti ja siliteri. Jalassani on kiiltonahkakengät ja puhun vain kirjakieltä. Uutiset luen vain paperilehdeltä monokkeli silmässä keinutuolissa keinuen. Aina kun kuulen elämisen ääniä, mutrustan kulmakarvani, kohotan katseeni lehdestä ja sanon rouvalleni: "kurittomia äpäriä, tee asialle jotain".
wau, sinähän varsinainen unelmien uros olet!:barefoot::love::love:
 
vierailija
Huppareita ommeltiin itsekin joskus 1975 ja ne tehtiin uudesta joustofroteesta:LOL:
Kaikenikäiset niitä silloin piti, mutta lapsille sitä ei pidä tukkia vaatteiden alle, jos huppu ei mahdu päähän, vaan jää niskaan patiksi ja muu vaate kuristaa kurkusta.
Hauska otsikko kuitenkin, t.paula OT
 
vierailija
Mä oon 35v ja käytän kotona hupparia ja collareita.. :D ai niin ja töissä myös käytän huppareita ja farkkuja... voi sentään mitä nyt pitää tehä kun en ole aikuinen... mutta oon sentään päiväkodissa töissä.. :D :D
 
Itsehän pidän valkoista kirsikankukkakuvioista silkkistä kylpytakkia,ilman vyötä, Cohiba rennosti suupielessä roikkuen, cowboy bootsit jalassa.
Sinikettuinen karvalakki päässä ja flamingon höyhenistä tehty kaulaliina rennosti heitettynä olkapäille.
 
Miepä hillun kotona jumpsuitista. 30 vuotta on ylitettynä kirkkaasti. Käytän huppareita ja pukeudun miten lystään. :X3:
 

Yhteistyössä