Aikuisten hääjuhla. Mitä tarjottavaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häähumua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häähumua

Vieras
Me pidämme pienimuotoiset hääjuhlat, joissa ei ole lapsia paikalla. Mitähän sitä voisi tarjota? Minä tykkään kaikesta naisellesesta/tyttömäisestä ja miehen tyyli tääs rosoisen äijämäinen. APUA! :)

Tarjottavia saisi olla montaa eri laatua ja jotain boolia/drinkkejä olisi myös kiva tarjota.

Pää lyö aika tyhjää...

meille tulee viinaa, viinaa ja viinaa, sitten vähän kaljaa, lonkeroa, siideriä, boolia... ja taas vähän viinaa.. tämä oli se miehen laatima tarjoilulista.

ite ajattelin tehdä kaksi erisalaattia, patonkia, juustoja, pipareita,keksejä, glögiä, pikkunaposteltavaa. pidetään pikkujoulu/saunailta hääjuhlat muutamalle kaverille lapsivapaana.

Alkuperäinen kirjoittaja häähumua;25092794:
Mä luulen että vieraat ei pidä tapaksesta. Tai uskoisin että esim miehen ystävät voivat jättää kokonaan välistä. :( Lissee ireoita? :)

Siis tapaksiahan voi tehdä ihan mistä vaan, luulisi siitä saavan kenelle tahansa maistuvia komboja aikaan?

[QUOTE="vieras";25092834]Siis tapaksiahan voi tehdä ihan mistä vaan, luulisi siitä saavan kenelle tahansa maistuvia komboja aikaan?[/QUOTE]

Anteeksi, mulla tuli mieleen niistä vaan öljyssä lilluvat oliivit ja aurinkokuivatut tomaatit rucolalla! :D

Mun mies ei ole kamalan kova juomaan, eli toivelistalla ei ole onneksi pelkkää viunaa ja kalijaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25092841:
Miksei lapsia? Lapset pilaa juhlat villiköinnillä? Huoh...

meillä ei lapsia sen takia koska juhla on illalla. ainakin omat menee jo nukkumaan siihen aikaan kun juhlat on vasta alkanu klo 20. lapsillekin paljon mukavampaa kun ei tarvi väsyneenä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja häähumua;25092843:
Anteeksi, mulla tuli mieleen niistä vaan öljyssä lilluvat oliivit ja aurinkokuivatut tomaatit rucolalla! :D

Mun mies ei ole kamalan kova juomaan, eli toivelistalla ei ole onneksi pelkkää viunaa ja kalijaa. :D

ei meilläkään oikeasti alkoholi kuulu normaalisti elämään isoissa määrin ,mutta nyt pistetään sitten kunnolla tuulemaan kun on kummallakin kerrankin hyvä syy jota ei toista kertaa tule tässä elämässä=)

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25092841:
Miksei lapsia? Lapset pilaa juhlat villiköinnillä? Huoh...

Arvasin että tätä kysytään!

Meillä ja ystävillä on melkeinpä kaikilla lapsia ja en todellakaan halua hääjuhlissa joutua paimentamaan omia pieniä ja ystävätkin haluaa tulla vain puolisoidensa kanssa, ilman lapsia. Mä olen nyt viimeaikoina pitänyt viidet LASTEN kekkerit, enkä nyt halua sellaista! Oikeat häät oli melkein 2v. sitten, lasten ja perheen kesken, mutta nyt haluamme lapsivapaan illan, niin että AIKUISET saa rentoutua, eikä jousta koko ajan jonkun nico-betterin tai jessika-kanelin perässä. Viiniä, hyvää ruokaa, sauna ja aikuisten juttuja, ei lasten läpätyksiä, kakkavaippoja ja uhmakohtauksia. :)

Niin ja mielestäni lapset ja alkohili saman katon alla ei ole hyvä idea. Emme aijo mieheni kanssa selvinpäin olla, niin lasten ei tarvitse sitä katsella. On tää kamalaa kun ekaa kertaa neljään vuoteen olen illan ja yön erossa lapsistani. Hui!

Alkuperäinen kirjoittaja häähumua;25092910:
Niin ja mielestäni lapset ja alkohili saman katon alla ei ole hyvä idea. Emme aijo mieheni kanssa selvinpäin olla, niin lasten ei tarvitse sitä katsella. On tää kamalaa kun ekaa kertaa neljään vuoteen olen illan ja yön erossa lapsistani. Hui!

sama täällä, mutta tiedätkö mitä? mä aion ottaa siitä kaiken ilon irti ilman huonoa omaa tuntoa=)
tosin täältä oon lukenu että lapset saa vain traumoja kun menevät yökylään mummon ja ukin luo ku ovat niin pieniäkin, vasta 2v ja 4v. mutta aivan sama=)

[QUOTE="vieras";25092940]sama täällä, mutta tiedätkö mitä? mä aion ottaa siitä kaiken ilon irti ilman huonoa omaa tuntoa=)
tosin täältä oon lukenu että lapset saa vain traumoja kun menevät yökylään mummon ja ukin luo ku ovat niin pieniäkin, vasta 2v ja 4v. mutta aivan sama=)[/QUOTE]

Ei ota minunkaan omatunnon päälle! Meidän lapsilla on ihanat ja oikeasti rakastavat isovanhemmat, jotka haluavat (ja lapset haluavat) olla heidän kanssaan. Enemmän säälittää nää mammat, jotka eivät uskalla irtautua tunniksikaan lapsistaan, kun eivät muka tarvitse omaa aikaa koskaan... Onko se jo jotain läheisriippuvuutta??

Sulatettua suklaata ja hedelmiä, menee samalla viinin kanssa hyvin. Meillä on tällänen suklaansulatuskone ja pelaa hyvin kun on vain töpseli seinässä ja nakkaa lisää suklaata kun on loppumassa.

[QUOTE="harmaa";25098544]Vai et on erikseen äijämäinen ja naisellinen ruoka..hassua:D[/QUOTE]

Missä noin sanottiin? :O KERRO! Lähinnä kylläkin kerroin meidän tyyleistä ja ne pitäisi siis yhdistää. Ymmärsikö hän? :D

[QUOTE="vieras";25098539]Sulatettua suklaata ja hedelmiä, menee samalla viinin kanssa hyvin. Meillä on tällänen suklaansulatuskone ja pelaa hyvin kun on vain töpseli seinässä ja nakkaa lisää suklaata kun on loppumassa.[/QUOTE]

Boring.

Yhteistyössä