Mäkin opiskelen parhaillaan monimuoto-opiskeluna lähihoitajaksi. Eli koulua meillä on kahtena iltana viikossa + paljon itsenäistä opiskelua (tarkoittaa open antamia tehtäviä, joita tehdään ja palautetaan erityisen opiskelualustan kautta opelle). Käyn samalla töissä, ja harjoitteluajat olen osittain pitänyt lomaa/ottanut palkatonta opintovapaata. Aikuiskoulutustuki on mahdollinen, mutta niin monimutkainen juttu, että siihen en itse ole vielä lähtenyt... tosin mun koulutustukiaikani ei riittäisi kaikkiin harjoitteluihin millään. Se on henkilökohtainen, joka määräytyy työvuosien perusteella. Meillä harjoittelua on jokaisessa jaksossa 5 vkoa, ja koulutusohjelmassa 8 vkoa... eli 3*5+8=23vkoa kolmen vuoden aikana.
Lisäys vielä: hain koulutukseen ihan suoraan koululle, eli lehdestä pongasin ilmoituksen, jonka mukaan laitoin hakemuksen. Pääsin soveltuvuuskokeisiin ja sitä myötä opiskelemaan.
Lisäys vielä: hain koulutukseen ihan suoraan koululle, eli lehdestä pongasin ilmoituksen, jonka mukaan laitoin hakemuksen. Pääsin soveltuvuuskokeisiin ja sitä myötä opiskelemaan.