H
Harmahtava
Vieras
Minun on siis vaikea osoittaa tunteita (hellyyden) sekä miestäni että lapsiani kohtaan. Lapset tällä hetkellä 7-14v. Kun lapset ovat olleet vauvaiässä niin olen kyllä halaillut, suukotellut ja imettänytkin heitä pitkään. Nyt kun ovat jo isompia, niin en juurikaan halaile heitä enkä osaa kertoa sanoin enkä elein kuinka paljon heitä rakastan.
Mies on kova koskettelemaan ja halaamaan, ja se tuntuu minusta välillä lähes epämiellyttävältä. En juuri koskaan välitä siitä, että joku lapsista tulee lähelleni. Haluan säilyttää oman "koskemattomuuteni" tai sellaisen intiimin raja-alueen. Tai miksikä sitä sitten sanotaankin.
Olemme nukkuneet miehen kanssa eri huoneissa jo reilut kymmenen vuotta, koska haluan nukkua yksin.
Nyt kun tätä omaa tekstiäni luen, niin aika OUTOHAN minä olenkin
Näin 40-vuotiaana sitä on alkanut kaikenlaista pohtia.
Onkohan tällä tekemistä jtn lapsuuden kanssa? Onko siellä tapahtunut esim. jotain jollain aikavälillä joka olisi minuun näin vaikuttanut?!
Mies on kova koskettelemaan ja halaamaan, ja se tuntuu minusta välillä lähes epämiellyttävältä. En juuri koskaan välitä siitä, että joku lapsista tulee lähelleni. Haluan säilyttää oman "koskemattomuuteni" tai sellaisen intiimin raja-alueen. Tai miksikä sitä sitten sanotaankin.
Olemme nukkuneet miehen kanssa eri huoneissa jo reilut kymmenen vuotta, koska haluan nukkua yksin.
Nyt kun tätä omaa tekstiäni luen, niin aika OUTOHAN minä olenkin
Onkohan tällä tekemistä jtn lapsuuden kanssa? Onko siellä tapahtunut esim. jotain jollain aikavälillä joka olisi minuun näin vaikuttanut?!