Aikuisena todettu ADD tai ADHD

  • Viestiketjun aloittaja Addadhd
  • Ensimmäinen viesti
Addadhd
Onko kenelläkään kokemusta?
Itsellä vahva epäilys, lääkäriin vasta menossa joten koko show on vasta alussa.
Lähinnä kiinnostaa tietää mahdollisesta hoidosta mitä se pitää sisällään ja lääkityksistä, hyviä ja huonoja kokemuksia...
 
vierailija
Onko kenelläkään kokemusta?
Itsellä vahva epäilys, lääkäriin vasta menossa joten koko show on vasta alussa.
Lähinnä kiinnostaa tietää mahdollisesta hoidosta mitä se pitää sisällään ja lääkityksistä, hyviä ja huonoja kokemuksia...
On kokemuksia. Ne tutkimukset tehdään keskussairaalassa ja voi kestää vähintään puoli vuotta. Mahdollisen lääkityksen saat diagnoosin myötä. Minulla on Concerta ja sivuoireista pahimmat on lähinnä laskut ja pulssi/verenpaine.
Sinulla on luultavasti mennyt varsin huonosti tähän asti mutta olet saamassa elämäsi kuntoon hakeutumalla hoitoon. Onneksi olkoon siitä.
 
Addadhd
On kokemuksia. Ne tutkimukset tehdään keskussairaalassa ja voi kestää vähintään puoli vuotta. Mahdollisen lääkityksen saat diagnoosin myötä. Minulla on Concerta ja sivuoireista pahimmat on lähinnä laskut ja pulssi/verenpaine.
Sinulla on luultavasti mennyt varsin huonosti tähän asti mutta olet saamassa elämäsi kuntoon hakeutumalla hoitoon. Onneksi olkoon siitä.
Kiitos vastauksesta.
Periaatteessa olen pärjännyt suht hyvin, olen löytänyt työn joka on aivotoiminnalleni sopivaa, siinä määrin että olen lähes työnarkomaani, mutta kotona ongelmia sitten ilmeneekin, minulla on lapsia ja heidän myötä ongelmat ovat alkaneet korostua, pään sisältö on kuin rikkinäinen palapeli jonka palaset on heitelty miten sattuu, koti on täynnä keskeneräisiä askareita kun pienenkin keskeytyksen jälkeen unohdan mitä olin tekemässä ja touhuankin jo jotain muuta. Lisäksi pahoja unihäiriöitä, pääkoppa menee yöllä hirveillä kierroksilla ja säpsähtelen hereille vähän väliä...
Ajoittaisesta masennuksesta puhumattakaan, tuntuu että taas on huonompi kausi aluillaan..

Aika pitkältä prosessilta kuulostaa, olen melkoisen hermoheikko ja vaikea sitoutua mihinkään pitkäaikaiseen hoitosuhteeseen, ahdistaa pelkkä ajatuskin että pitäisi ehtiä säännöllisesti käydä jossain tutkimuksissa, no täytyy toivoa että se tästä kun nyt on pyörän saanut liikkeelle...
 

Yhteistyössä