Aikuisen suusta kuultua.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Odotan vauvaa raskausviikolla 25. Eilen tuli erään reilut 40-vuotiaan miehen kanssa asia puheeksi ja hän kysyi minulta aivan vakavissaan, että mitä ja miten niin pieni vauva syö, kun hän kuuli, että odottamani lapsi on vielä aika pieni, alle kilon painoinen! Siis uskomatonta, aikuinen ihminen, joka ei tiedä, että miten sikiö saa ravintonsa kohdussa! Hänet tuntien hän oli kysymyksineen aivan tosissaan, eikä siis pilaillut tms. Kun sitten kerroin, että lapsi napanuoran välityksellä ravintonsa, niin kyseinen mies oli sitten ihan ihmeissään ja ihmetteli, että "Älä ihmeessä, niinkö se tapahtuu? Että sen vauvan ei tarvitse itse syödä mitään" :-o
 

Yhteistyössä