Aikuisen naisen karvat

  • Viestiketjun aloittaja välillä on välillä ei
  • Ensimmäinen viesti
välillä on välillä ei
Te, jotka ajatte sääri- ja kainalokarvat mutta ette alapään karvoja, niin miksi näin? Jos aikuisen naisen merkki on karvat alapäässä eikö kainalokarvat ole myös siten aikuisen naisen merkki? Ja karvattomat kainalot pikkutytön kainalot? Miksi karvaiset sääret on rumat mutta karvainen alapää ei ole ruma?

i come in peace, ei riitelyä. Kiinnostaa vaan tietää miksi nainen joka sheivaa kainalot ja sääret ei poista niitä karvoja muualta :snotty:
 
unikuu108
no ne ei näyt ku omalle miehelle jonka mielestä viidakkoni on just hyvä.. tosin olen sitä trimmannut mutten ihan paljaaksi.. kainalot ja jalat näkyy muillekin ja onhan ne siistimmät ajeltuna.
 
Rukoilijasirkka
Mä en ymmärrä miksi pitää ajella karvoja toisten takia. Miksei naisella saa olla karvoja jaloissa?

Kainalokarvat ois kyllä syytä ajaa myös miehiltä, koska ne haisee muuten. Hiki pinttyy niihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Poistaisin kyllä mielelläni, mutta siellä ei iho jotenkin kestä ollenkaan samaa kuin vaikka jaloissa... :ashamed:
sama juttu mulla.
Monenlaista on kyllä tullut kokeiltua, mutta kestää vaan siistimisen, ei sitä että koko ajan höyläis kaikki pois... :ashamed: Kai siellä on iho paljon herkempi kuin vaikkapa jaloissa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ymmärrä miksi pitää ajella karvoja toisten takia. Miksei naisella saa olla karvoja jaloissa?

Kainalokarvat ois kyllä syytä ajaa myös miehiltä, koska ne haisee muuten. Hiki pinttyy niihin.
Tätä mäkin nyt ihmettelen. Vastaukset tuntuu olevan, että karvat ajellaan sen takia että muut näkee ne. Jos meillä olisi aina farkut jalassa voisiko naiset sitten olla ajelematta sääriään? :/
 
maitovasikka
Mulla ainaskin on iho niin herkkä että en pysty bikinirajoja siistimään höyläämällä tai vahauksella, iho punoittaa ja tulee näppylöitä hirveesti... Tietty yritän saksilla vähän siistiä lyhyemmiksi, muuten ois ihan järkky pöheikkö. Mielellään olisin vähemmän karvainen mutta kun ei onnistu... Kainalot ja jalat sheivaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ymmärrä miksi pitää ajella karvoja toisten takia. Miksei naisella saa olla karvoja jaloissa?

Kainalokarvat ois kyllä syytä ajaa myös miehiltä, koska ne haisee muuten. Hiki pinttyy niihin.
Tätä mäkin nyt ihmettelen. Vastaukset tuntuu olevan, että karvat ajellaan sen takia että muut näkee ne. Jos meillä olisi aina farkut jalassa voisiko naiset sitten olla ajelematta sääriään? :/
Mä oon poistanut jaloista karvat jotain 2 kertaa. Muualta, sieltä minne ei näe, paljon useammin ihan omaksi huvikseni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ymmärrä miksi pitää ajella karvoja toisten takia. Miksei naisella saa olla karvoja jaloissa?

Kainalokarvat ois kyllä syytä ajaa myös miehiltä, koska ne haisee muuten. Hiki pinttyy niihin.
Näyttäis aika järkyttävältä kulkea minari päällä ja rehottavat säärikarvat :LOL: Ihan omissa silmissäkin B)
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ymmärrä miksi pitää ajella karvoja toisten takia. Miksei naisella saa olla karvoja jaloissa?

Kainalokarvat ois kyllä syytä ajaa myös miehiltä, koska ne haisee muuten. Hiki pinttyy niihin.
Tätä mäkin nyt ihmettelen. Vastaukset tuntuu olevan, että karvat ajellaan sen takia että muut näkee ne. Jos meillä olisi aina farkut jalassa voisiko naiset sitten olla ajelematta sääriään? :/
Kyllä, talvella kun ei sääriä esitellä, ei niitä myöskään ajella ellei tartte uimahalliin mennä. Ei ne karvat mua itteeni häiritse lainkaan, mutta kun tiedän yleisen mielipiteen, niin en niitä muille julkea näytellä...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ymmärrä miksi pitää ajella karvoja toisten takia. Miksei naisella saa olla karvoja jaloissa?

Kainalokarvat ois kyllä syytä ajaa myös miehiltä, koska ne haisee muuten. Hiki pinttyy niihin.
Näyttäis aika järkyttävältä kulkea minari päällä ja rehottavat säärikarvat :LOL: Ihan omissa silmissäkin B)
Voi olla, ei kukaan oo ainakaan huomauttanut.
 
*lurps*
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
no mix miehet ajaa sieltä posliiniksi mutta kaikki muut karvat sitten on ja pysyy?
Eikö miehet sitten pelkää että se onkin vain pikkupojan pippeli eikä aikuisen miehen k*rpä jos siinä ei ole karvoja? :LOL:
Se K*rpä näyttää paljon isommalle ja komeemmalle ilman karvoja ;) :p
 

Yhteistyössä