T
tytär
Vieras
Vanhempani erosivat kun olin parivuotias. Syynä isän alkoholismi ja väkivaltaisuus. Näin isää satunnaisesti mummolassa, pari kertaa vuodessa. Ala-asteiän jälkeen en sitäkään. Hän ei ole ikinä ottanut yhteyttä, ei tullut synttäreille eikä rippijuhliin. Mummo pakotti hänet koululle, kun pääsin ylioppilaaksi, tapasimme koulun pihassa noin parin minuutin ajan. Yhden kerran olen soittanut hänelle, joten hänellä on numeroni, asia liittyi mummoni kuolemaan, ei mitään meidän välistä henkilökohtaista kuulumisten kertomista.
Minulla on kaksi lasta, joista isäni ei tiedä mitään. En ole katsonut tarpeelliseksi kertoa, kun elämäni ei kerran yhtään kiinnosta. Lapsille kerron isästäni, kun he kasvavat vähän, nyt vanhempikin on vasta täyttämässä kaksi.
Kuulin tänään, että isän terveys reistailee, tarkkaa tietoa hänen kunnostaan ei ole. Oletettavasti 30v ryyppääminen tarkoittaa, että kunto voi heiketä nopeastikin, kun se kerran on lähtenyt laskuun.
Mitä tekisit? Ottaisitko yhteyttä? Miksi niin? Mitä odottaisit?
Mulla on tiedossa, mitä todennäköisesti tulen tekemään, mutta olisihan se kiva kuulla muitakin näkökulmia.
Minulla on kaksi lasta, joista isäni ei tiedä mitään. En ole katsonut tarpeelliseksi kertoa, kun elämäni ei kerran yhtään kiinnosta. Lapsille kerron isästäni, kun he kasvavat vähän, nyt vanhempikin on vasta täyttämässä kaksi.
Kuulin tänään, että isän terveys reistailee, tarkkaa tietoa hänen kunnostaan ei ole. Oletettavasti 30v ryyppääminen tarkoittaa, että kunto voi heiketä nopeastikin, kun se kerran on lähtenyt laskuun.
Mitä tekisit? Ottaisitko yhteyttä? Miksi niin? Mitä odottaisit?
Mulla on tiedossa, mitä todennäköisesti tulen tekemään, mutta olisihan se kiva kuulla muitakin näkökulmia.