Aikuisen korvatulehdus?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Patis harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Patis harmaana

Vieras
millaisia oireita teillä ollut,kun olette sairastaneet korvatulehduksen?

Itselläni ollut väh. puolisen vuotta ajoittain nukkuessa,sillai et kun olen nukkunut vasen korva tyynyä vasten,niin tullut kyseiseen korvaan viiltävää kipua,johon sitten herännyt...

Nyt su-ma yönä minulla nousi kuume,lisäksi kurkkukipua on.Varsinkin nieleskellessä... nielaseminen sattuu tosi paljon myös tähän vasempaan korvaan. Myös ilman nielasemista,tuntuu korvassa vihlovan ajoittain. Voiko kyseessä olla korvatulehdus? Vaikka korvassa,ei ainakaan vielä rätise...

Alkuperäinen kirjoittaja Patis harmaana:

Itselläni ollut väh. puolisen vuotta ajoittain nukkuessa,sillai et kun olen nukkunut vasen korva tyynyä vasten,niin tullut kyseiseen korvaan viiltävää kipua,johon sitten herännyt...

Nyt su-ma yönä minulla nousi kuume,lisäksi kurkkukipua on.Varsinkin nieleskellessä... nielaseminen sattuu tosi paljon myös tähän vasempaan korvaan. Myös ilman nielasemista,tuntuu korvassa vihlovan ajoittain. Voiko kyseessä olla korvatulehdus? Vaikka korvassa,ei ainakaan vielä rätise...

Mulla oli joulukuussa korvatulehdus ja se oli ihan hirveää kipua korvassa. Nyt mulla on tosi kipeä kurkku ja ei pysty syödäkkään mitään kun niin sattuu kurkkuun. Paisuksissa on poski ja kurkun alue. Säteilee myös korvaan tuo kipu:(

Alkuperäinen kirjoittaja Patis harmaana:

on, ihan selvä korvatulehdus. ei muuta ku hakemaan kuuria.

Kiitos vastanneille, täytyy seurailla viel tää päivä tätä kipua. Syöminen ei tule kuuloonkaan,kun kurkku-korvakipu niellaistessa todella kivuliasta. Ja tää ajoittainen vihlominenkin sattuu paljon:(. Mut enpä taia ees koittaa saaha aikaa tällep'ivälle terveyskeskuksesta,ajanvaraus alkaa klo 8 ja sinne tähä aikaa mahotonta päästä.. Huomenna sitten,jos oireita viel on:(

Yhteistyössä