V vauhtimies Vieras 16.09.2005 #254 sain jo mitä halusin.... persees on aika surkea....samoin pillusi.... jakorasia... voit mennä etsiin toisen miehen.... olet liian käytetty ja ruma....
sain jo mitä halusin.... persees on aika surkea....samoin pillusi.... jakorasia... voit mennä etsiin toisen miehen.... olet liian käytetty ja ruma....
A Aikuinen nainen Vieras 16.09.2005 #257 Niinpä.... Nyt minun täytyy kyllä välillä hoitaa vähän työasioita. Kiitos vaan aatu, mutta nautin nyt tästä olostani ihanan vauhtimiehen tyydyttämänä....
Niinpä.... Nyt minun täytyy kyllä välillä hoitaa vähän työasioita. Kiitos vaan aatu, mutta nautin nyt tästä olostani ihanan vauhtimiehen tyydyttämänä....
V vauhtimies Vieras 16.09.2005 #259 sori, puhelin soi.....olo on tyydytetty...kiitos.......toivottavasti säkin sait...
A Aikuinen nainen Vieras 16.09.2005 #260 kiitos itsellesi....ihana vauhtimies.... se oli todella ihanaa.... Olet ihana! Ja erinomainen rakastaja!
kiitos itsellesi....ihana vauhtimies.... se oli todella ihanaa.... Olet ihana! Ja erinomainen rakastaja!
T Työnantaja? Vieras 16.09.2005 #261 Ihmettelen milloin te aikuinen nainena/vauhtimies työnne hoidatte. Palkan varmaan nostatte ja mistä hyvästä. Jos olisin työnantajanne, niin antaisin tosiaan teille molemmille....KENKÄÄ !
Ihmettelen milloin te aikuinen nainena/vauhtimies työnne hoidatte. Palkan varmaan nostatte ja mistä hyvästä. Jos olisin työnantajanne, niin antaisin tosiaan teille molemmille....KENKÄÄ !
A Aikuinen nainen Vieras 16.09.2005 #262 Onneksi et ole meidän työnantajamme! Työajalla taidat itsekin täällä olla lukemassa näitä juttuja!
T Taas.... Vieras 06.10.2005 #263 Joka ketjussa sama aloitus v-miehellä, todellakin. Ei kait osaa muuta.
H heta\s Vieras 06.10.2005 #264 vauhtimiehen kommentti toiseessa ketjussa: ""Otetaanko joskus uusiksi, ku tää oli mun eka kerta ""kanavalla"", jääköhän tähän nalkkiin"". ..taitaa puhua ihan lööperiä, ja että on eka kerta!!!.
vauhtimiehen kommentti toiseessa ketjussa: ""Otetaanko joskus uusiksi, ku tää oli mun eka kerta ""kanavalla"", jääköhän tähän nalkkiin"". ..taitaa puhua ihan lööperiä, ja että on eka kerta!!!.