A
"Ansku"
Vieras
Olen 35-vuotias nainen, ja en (vieläkään) tunne olevani tai luokittele itseäni "aikuiseksi". Tai siis, olenhan minä iältäni ja fyysiseltä habitukseltani aikuinen. Käyn töissä, elätän itseni ja vastaan itse itsestäni ja omasta elämästäni. Enkä käyttäydy kuin vastuuton idiootti.
Tarkoitan "aikuisuudella" lähinnä elämänasennetta, jota yritän välttää. Sillä olen huomannut, että monet ihmiset, jotka pitävät tärkeänä tuoda esille aikuisuuttaan ja kypsyyttään ovat oikeasti varsin rasittavia. Herkkiä ottamaan nokkiinsa kaikesta ja pelkäävät jatkuvasti oman asemansa puolesta. Innokkaita tuomitsemaan muita ihmisiä (ainoa oikea tapa elää on se, kuinka he itse elävät), Ja omalle elämälle eivät uskalla tehdä mitään, kun mitä muutkin ihmiset nyt sanovat. Ja tähän sitten vielä jatkuva mariseminen kaikesta ilman minkäänlaista yritystä tehdä asioille jotain. Ja kaikkea muuta tällaista.
Jostain syystä en vain halua tulla tällaiseksi ihmiseksi
Tarkoitan "aikuisuudella" lähinnä elämänasennetta, jota yritän välttää. Sillä olen huomannut, että monet ihmiset, jotka pitävät tärkeänä tuoda esille aikuisuuttaan ja kypsyyttään ovat oikeasti varsin rasittavia. Herkkiä ottamaan nokkiinsa kaikesta ja pelkäävät jatkuvasti oman asemansa puolesta. Innokkaita tuomitsemaan muita ihmisiä (ainoa oikea tapa elää on se, kuinka he itse elävät), Ja omalle elämälle eivät uskalla tehdä mitään, kun mitä muutkin ihmiset nyt sanovat. Ja tähän sitten vielä jatkuva mariseminen kaikesta ilman minkäänlaista yritystä tehdä asioille jotain. Ja kaikkea muuta tällaista.
Jostain syystä en vain halua tulla tällaiseksi ihmiseksi