Aikookohan exä pistää lauantaina ryppyisen paidan päälle juhliin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No minä olen joustanut enempi ja vähempi jo vuosikausia, en minäkään aina jaksa kaikessa joustaa. Saa nyt nähdä miten teen, jos lauantaina ilmoittaa, että ottaa pojan mukaan.

Älä nyt tee pojasta sinun ja exän väliseen taisteluun välikappaletta. Ole aikuinen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä olen joustanut enempi ja vähempi jo vuosikausia, en minäkään aina jaksa kaikessa joustaa. Saa nyt nähdä miten teen, jos lauantaina ilmoittaa, että ottaa pojan mukaan.

Älä nyt tee pojasta sinun ja exän väliseen taisteluun välikappaletta. Ole aikuinen!

No ei ole tarkoituskaan. Lapsi on toisaalta niin pieni vielä, ettei se ymmärrä mitään mistään juhlista ja siitä pääseekö mukaan vai ei. Ainoa mikä tässä on, on se, että jos exä tulee ja ilmoittaa, että lapsi lähtee nyt mukaan, niin vaikka sille sanoisi, että seuraavana kerran ilmoittaa sitten ajoissa, niin ei se sitä kuitenkaan tee. Siis jos lauantaina on hyvä ilma, niin olen jo suunnitellut että mennään silloin huvipuistoon, tästä on siis puhuttu jo muutama päivä, niin voi olla että sanon miehelle, että sorry meillä on jo aiemmin suunniteltu muuta tälle päivälle, mutta jos on huono ilma, niin sitten voi olla että lapsi saa lähteä mukaan, riippuu vähän siitä miten mies nuo asiat mulle ilmoittaa.

No ei ole tarkoituskaan. Lapsi on toisaalta niin pieni vielä, ettei se ymmärrä mitään mistään juhlista ja siitä pääseekö mukaan vai ei. Ainoa mikä tässä on, on se, että jos exä tulee ja ilmoittaa, että lapsi lähtee nyt mukaan, niin vaikka sille sanoisi, että seuraavana kerran ilmoittaa sitten ajoissa, niin ei se sitä kuitenkaan tee. Siis jos lauantaina on hyvä ilma, niin olen jo suunnitellut että mennään silloin huvipuistoon, tästä on siis puhuttu jo muutama päivä, niin voi olla että sanon miehelle, että sorry meillä on jo aiemmin suunniteltu muuta tälle päivälle, mutta jos on huono ilma, niin sitten voi olla että lapsi saa lähteä mukaan,riippuu vähän siitä miten mies nuo asiat mulle ilmoittaa.

Tämä on just tätä, lasten kustannuksella tapahtuvaa vittuilua exälle... Älä pelleile, vaan kerro exälle reilusti ja ajoissa, että me muuten suunniteltiin menoa huvipuistoon, meinasitko ottaa lapsen mukaan.
Jos lapsi on riittävän iso huvipuistoon, niin kyllä se ymmärtää juhlien päällekin (ja myös teidän piikittelyn!)...

No ei ole tarkoituskaan. Lapsi on toisaalta niin pieni vielä, ettei se ymmärrä mitään mistään juhlista ja siitä pääseekö mukaan vai ei. Ainoa mikä tässä on, on se, että jos exä tulee ja ilmoittaa, että lapsi lähtee nyt mukaan, niin vaikka sille sanoisi, että seuraavana kerran ilmoittaa sitten ajoissa, niin ei se sitä kuitenkaan tee. Siis jos lauantaina on hyvä ilma, niin olen jo suunnitellut että mennään silloin huvipuistoon, tästä on siis puhuttu jo muutama päivä, niin voi olla että sanon miehelle, että sorry meillä on jo aiemmin suunniteltu muuta tälle päivälle, mutta jos on huono ilma, niin sitten voi olla että lapsi saa lähteä mukaan,riippuu vähän siitä miten mies nuo asiat mulle ilmoittaa.

Tämä on just tätä, lasten kustannuksella tapahtuvaa vittuilua exälle... Älä pelleile, vaan kerro exälle reilusti ja ajoissa, että me muuten suunniteltiin menoa huvipuistoon, meinasitko ottaa lapsen mukaan.
Jos lapsi on riittävän iso huvipuistoon, niin kyllä se ymmärtää juhlien päällekin (ja myös teidän piikittelyn!)...

No on sen verran pieni, ettei se oikein tuota huvipuistoon menoakaan ymmärrä, tai siis tykkää varmaan olla siellä, mutta ei se osaa kiukutella, jos ei pääsekään, ei siis tiedä mikä huvipuisto on. Minä olen jo aikoja sitten päättänyt, että minä en enää kysele miehen perään, opetelkoot itse kyselemään. Jos minä kyselen ja teen asiat sille valmiiksi, niin se olettaa sitten vielä 10 vuoden päästäkin, että minä joustan ja teen kaiken sille valmiiksi.

Ei se eksä tartte sun silitämää paitaa, kun sillä on jo uudet paidat hankittuna uuden naisensa kanssa. Ja itse se eksä nykyään paitansakin silittää, koska uusi nainen ei ole mikään kotitalouskone vaan rakas puoliso. Että älä sinä sillä vaivaa päätäsi ap :)

Alkuperäinen kirjoittaja no voi:
Ei se eksä tartte sun silitämää paitaa, kun sillä on jo uudet paidat hankittuna uuden naisensa kanssa. Ja itse se eksä nykyään paitansakin silittää, koska uusi nainen ei ole mikään kotitalouskone vaan rakas puoliso. Että älä sinä sillä vaivaa päätäsi ap :)

Ai toiko silittäisi, salli mun nauraa :) Toisekseen en usko että se uusia paitoja noin vain hankkii, tuokin on vasta hankittu meidän eron jälkeen ja kas kummaa minä sen kanssa siellä kaupassa olin sitä paitaa hankkimassa :) Ei uusi nainen :)

Pikkaisen on kyllä passiivis-aggressiivista tuollainen, reilumpaa olisi vaan sanoa, että en muuten sitten silitä. Laita paita kuntoon ja ajattele silittäessäsi vaikka kummipoikaa, ettei ukko resupekkana mene ruttuisessa paidassa pilaamaan hänen hienoja juhliaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Pikkaisen on kyllä passiivis-aggressiivista tuollainen, reilumpaa olisi vaan sanoa, että en muuten sitten silitä. Laita paita kuntoon ja ajattele silittäessäsi vaikka kummipoikaa, ettei ukko resupekkana mene ruttuisessa paidassa pilaamaan hänen hienoja juhliaan :D.

No se voi olla niin, että huomen illalla sen silitän, ei siitä sinänsä mitään kamalan suurta vaivaa ole, kun tossa on pari muutakin asiaa mitkä pitäisi silittää, jos tekisi ne siinä sitten samalla.

Aamulla haki vaatteensa ja en minä sitä paitaa sitten silittänytkään, kun ei se nyt niin ryppyinen ollut, meinasin kyllä.

Eipä tuo mitään maininnut että lapsi lähtisi mukaan, joten ilmeisesti hänellä on muita suunnitelmia juhlien jälkeen ja siksi ei lasta mukanaan vie. No ei se mitään, me keksitään lapsen kanssa kotona ihan muuta tekemistä ja lähdetään huomenna mun serkun rippijuhliin.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Hyvä vaan ku et silittäny..ei tarvi aikusta ihmistä paapoa varsinkaa ex. MEnkää sinne huvipuistoon niinku olit suunnitellut

No ei me sinnekään voida tänään mennä, kun vettä sataa, mutta lähdetään jossain vaiheessa ainakin kaupassa käymään ja täs kotosalla sitten jotain puuhastellaan.

Yhteistyössä