Aikoinaan yltiörakastatuneena muistan ajatelleeni, ettei näin täydellistä miestä voi olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
kuin oma rakkaani oli. (tuota kesti vuosikausia)

Nyt tämä sama olento tekee minut hulluksi, kun kaiken tekee vähän sinnepäin, lastenhoito on vähintäänkin ontuvaa, siisteys sinnepäin, ruuaksi tekee aina jotain paistinpannulla käristettyä, nalkuttaa kuin akat jne.

Näin niistä täydellisistä miehistä kuoriutuu todellinen luonto esiin pikkuhiljaa.

Tämä version lempisanonta on: "olen tälläinen, en voi muuttua, minut täytyy hyväksyä tälläisenä."

Ei kai kukaan kuvittele, että täydellistä miestä/naista tai täydellistä parisuhdetta olisi olemassakaan? :o

Sitä täydellisyyden illuusion karisemista kutsutaan myös ensihuuman loppumiseksi ja arjeksi =)

niin no eikös vähän kaikki kulje vaaleanpunaiset lasit päässään rakastuessaan..niin sitä kuvittelee että toinen on ainakin melkein täydellinen ja lopulta arjessa ne "pikkuviat" saattaa tuntua ihan ylitsepääsemättömiltä..mutta se on vaan elämää..
Ja kuitenkin, eikös se oo pääasia että miehes hoitaa lasta ja laittaa ruokaa?? omalla tyylillään?

Kirjoitat, kuin eläisit minun elämää. Kymmenen vuotta yhdessä ja yhtäkkiä sitä huomaa kuka hel---ti tuo on. Usko kuitenkin, että siellä se suurirakkaus on piilossa ja ilmaantuu sitten joskus.

Mies on hyvä jos: Ei ole alkoholisti. Jos ei hakkaa. Jos ei pakota perhettä elämään köyhyydessä, kun itse tienaa hyvin. Jos huolehtii hyvin lapsista poissaollessasi ja viettää näiden kanssa aikaa. Ei istu koko päivää tietokoneella tai jonkun naurettavan pelikoneen ääressä. Jos ottaa toisen tunteet huomioon. Ja kaikki muu ylimääränen on sitten pikkuvikoja joita löytyy jokaisesta ihmisestä. Jos vaihdat pikkuvikaisen toimivan pelin saatat saada tilalle vaimonhakkaajan tai alkoholistin. Eli tällätavalla itse lohduttaudun kun alkaa äijän sotkut keljuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mullapa on yhä lähes täydellinen mies.

Vaan kun se ei nyt vaan riitä. :| Mussa on liikaa vikoja. :xmas: :snotty:

Taidat höpöttää tai olla sarkastinen, eikö???

Sarkastinen ehkä, mutta fakta on se, että mä en kelpaa tällaisena miehelle. Enkä halua muuttua. Mahdoton yhtälö.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Mies on hyvä jos: Ei ole alkoholisti. Jos ei hakkaa. Jos ei pakota perhettä elämään köyhyydessä, kun itse tienaa hyvin. Jos huolehtii hyvin lapsista poissaollessasi ja viettää näiden kanssa aikaa. Ei istu koko päivää tietokoneella tai jonkun naurettavan pelikoneen ääressä. Jos ottaa toisen tunteet huomioon. Ja kaikki muu ylimääränen on sitten pikkuvikoja joita löytyy jokaisesta ihmisestä. Jos vaihdat pikkuvikaisen toimivan pelin saatat saada tilalle vaimonhakkaajan tai alkoholistin. Eli tällätavalla itse lohduttaudun kun alkaa äijän sotkut keljuttaa.

Tuo ottaa toisen tunteet huomioon ontuu eniten. Mutta on kai vaan pikkuvikainen, mutta kun luulin saaneeni täydellisen yksilön :/

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
kuin oma rakkaani oli. (tuota kesti vuosikausia)

Nyt tämä sama olento tekee minut hulluksi, kun kaiken tekee vähän sinnepäin, lastenhoito on vähintäänkin ontuvaa, siisteys sinnepäin, ruuaksi tekee aina jotain paistinpannulla käristettyä, nalkuttaa kuin akat jne.

Näin niistä täydellisistä miehistä kuoriutuu todellinen luonto esiin pikkuhiljaa.

Tämä version lempisanonta on: "olen tälläinen, en voi muuttua, minut täytyy hyväksyä tälläisenä."

Arki astui kuvioihin. Mua nyppii omani aika ajoin, mutta parempaakaan ei ole löytynyt kuvioihin ja silti rakastan sitä välillä, aina kun se näyttää parempaa puoltaan :).

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minulla on hyvä mies, ei tarvitse olla täydellinen. :)

"Hyvä". Arvosana-asteikolla 1....5 se on sis kolmonen.

Minulle tuolla asteikolla kelpaisi vaikka 2 :

"Erittäin tyydyttävä"

:D Ei sitä voi laittaa arvosana-asteikkoon kuitenkaan. Ja jos voisi, se olisi kyllä varmaan 5, ei sen parempaa olekaan.

Ahaa...eli mielestäsi miehesi on täydellinen, vaikka sinä et hänelle kelpaa ja riitä sellaisena kuin olet? Just, itselläni on täydellisestä miehestä hieman toisenlainen näkemys :) Täydellinen puoliso kyllä hyväksyy toisen osapuolen muuttumattomana.

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:

Ahaa...eli mielestäsi miehesi on täydellinen, vaikka sinä et hänelle kelpaa ja riitä sellaisena kuin olet? Just, itselläni on täydellisestä miehestä hieman toisenlainen näkemys :) Täydellinen puoliso kyllä hyväksyy toisen osapuolen muuttumattomana.

Ehei, vaan juuri siksi tossa oli toi lähes.

Ja toisekseen, minä muutuin, aiemmin kaikki oli hyvin, nyt ei, ei alkuunkaan.

Yhteistyössä