Aikavarattu lapsettomuushoitoihin-> RASKAANA!!

  • Viestiketjun aloittaja "xamora"
  • Ensimmäinen viesti
"xamora"
Elikkä kuten otsikossa käy ilmi oma gyne laittoi alkuvuodesta lähetteen lapsettomuustutkimuksiin kun lasta ei ollut kuulunut. Soittivat sieltä ja sain ajan 2.8.2011. Nyt on kuitenkin käynyt niin onnellisesti että olen tehnyt juuri positiivisen raskaustestin <3 Ja kysymykseni kuuluu että tietääkö joku että saisinko tuota kautta varhaisultran vaikka en ole sielä vielä minkäänlaisissa tutkimuksissa käynyt vielä..

Pelko jotenkin että jos kaikki ei olekkaan nyt hyvin? Toista lasta odotan nyt ( esikoinen 4v) Ja ensimmäisessä raskaudessani ei ollut yhtään tälläinen olo. Mahani on siis kipeä.. Sekä alavatsa että ylävatsa.Minkäänlaisia vuotoja ei ole. JA mieletön turvotus.. Viikkoja on nyt siis tasan 5+0

Ja linkki kuvaan TURVOTUSVATSASTANI rv 5+0 ( normaalisti siis ei ole pömmömaha)
 
"eev"
minä en ainakaan saanut. tilanne oli vastaava; aika varattuna ja viikkoa ennen aikaa plussasin. onnittelivat, mutta sanoivat, että tämä nyt menee normaalin käytännön mukaan eli np-ultraan sitten.

yksityiselle vaan, jos siltä tuntuu!

onnea!
 
"jaa"
Mun tuttava kyllä otettiin vastaavassa tilanteessa sinne polille ja raskautta seurattiin alkuun sitä kautta. Saivat hyvää hoitoa ja tarkan seurannan alkuraskauteen. Että kysy sieltä mikä meininki teilläpäin on.
 
No kyllä tässä tosiaan ittekkin miettii että millä viikoillahan tässä mennään?? No viime menkkoja ennen testailin jo raskaustestiä paljonkin ( vauvakuume) mutta kyllä se sillon puhdasta negaa oli :D :D
 
"vieras"
Oisko mahdollista, että olisi tullut kuukautisia vaikka olit jo raskaana. Voivathan ottaa neuvolaankin tai sinne tutkimuspaikkaan jo heti kun kummastelet ääneen vatsan kokoa.
Aikamoinen vatsa jo!
 
Kyllä mä tein ihan puhtaat monet negatiiviset testitkin ja kuukautiset tuli ihan ajallaan ja normaalina... Noh!! Eihn sitä voi koskaan tietää.. Ei siellä ainakaan mikään pahemmin potki :D :D :D
Vatsa on kyllä iso joo!! Saa peitellä jo nyt ettei kukaan vielä huomaisi!! Mutta onhan näitä ollut muillakin, siis näitä valtavia alun turvotusvatsoja :)
 

Yhteistyössä