aikaset plussat?

Kysymys teille kaikille: oliko teillä jos siihen mennessä ilmennyt oireita, joiden perusteella veikkasitte tärpänneen?

Itsellä pitäisi menkat alkaa viikon päästä, nyt kp 21, ja tavallaan haluaisin testata jo ens viikon alussa, mutta mitään vahvoja merkkejä ei ole vielä ilmaantunut. Tuskin olen raskaana :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tandem:
Kysymys teille kaikille: oliko teillä jos siihen mennessä ilmennyt oireita, joiden perusteella veikkasitte tärpänneen?

Itsellä pitäisi menkat alkaa viikon päästä, nyt kp 21, ja tavallaan haluaisin testata jo ens viikon alussa, mutta mitään vahvoja merkkejä ei ole vielä ilmaantunut. Tuskin olen raskaana :(
Mulla alko tulla voimakkaat oireet muutama päivä oletetusta hedelmöityksestä, lämmöt jäi korkeiksi (36,9-37,3), rinnat alkoi kipeytyä sivuilta eri tavalla kuin loppukierrossa yleensä, poskia kuumotti ja sellainen kipeä olo. Oli myös ihan sellainen olo, että nyt on tärpänny. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tandem:
Mulla meneillään nyt kp 23/n.29, oletetusti 3+2...eikä mitään tuntemuksia. Oliskohan oireita alkanut jo ilmetä, jos olisi tärpännyt?
Se on niin yksilöllistä, kaikilla ei tule välttis mitään oireita,toiset huomaa heti. Onko sulla testejä valmiina odottamassa? :) Niistä herkistä liuskoistakaan ei aina ole apua, mulla ainakin näky parhaiten ihan tavallisissa puikkotesteissä,kuten First Signal ja Clearblue. Onnea kovasti, toivotaan että on nyt tärpännyt! :flower:

Minä aloin epäilemään tätä kakkostani saapuneeksi majaan matalaan, kun tissit alkoi kivistelemään, jota ei siis ollut tapahtunut sitten esikon synnytyksen ja imetyksen loppumien, yhdessäkään kierrossa.
Lisäksi hajuaisti jälleen herkistyi jolloin fairy haisi oksettavalta ja en voinut tiskata lainkaan.

PAri päivää muistaakseni tuosta tein sitten sen ekan haamun ja oireita vain tuli lisää ja jo olemassa olevat voimistuivat, mutta kuitenkin oireet olivat varsin onnettomia verrattuna muihin keiden kanssa keskustelua kävin =)

J84
Mulla tuli dpo8 sellainen haamujen haamu 10mIU liuskaan, jonka näki punertavana valoa vasten, mut ekat silmällä erotettavat haamut tuli dpo9 ja 10 10mIU liuskaan ja sit kp29/32 eli dpo11 tuli kunnon plussa Clearbluella. Muuten olisin odottanut myöhempään, mutta oviksen jälkeen oli kumman varma olo siitä, että olen raskaana ja tänään onkin menossa rv26+2.

Jellona, onnea raskaudesta :heart:

Mulla nyt dpo 1. Toisaalta odotukset aika korkeella, mutta sit taas mietin, että onkohan tärppi edes mahdollinen, koska eilen kp 18 ovis, ja sitä ennen laitettiin toiveita matkaan kp 16. Toivottavasti oli sitkeitä simppoja :)

Yhteistyössä