Aikas jännä jos nyt raskaana olen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lotto vetämään!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lotto vetämään!

Vieras
Kivittäkää vaan :D vastuuttomasti olen elänyt..

Yritettiin esikoista hiukan yli 6 vuotta, emme halunneet mitään hoitoja vaan luonnollisesti mentiin. Yllätys oli melkoinen,kun vauva ilmoitti tulostaan.
Annettiin heti synnytyksen jälkeen lupa tulla toisellekin lapselle. Jouduttiin yrittämään häntäkin kuitenkin 6 vuotta.

Kolmas tuli ´helposti´, yritettiin vain 4 vuotta!

Lapsiluku siis nyt täynnä, 3 ihanaa lasta,nuorin on vasta 1,5 v.

No eikös kuukautiset oli jo viikon myöhässä ja hiukan on huono olo...Jotenkin tuohon ´lapsettomuuteen´on tottunut ja ehkäisy unohtuu liian usein. Varsinkin kun seksiä on n.3 kertaa kuukaudessa, se on ajoitettu sitten ´varmoihin päiviin´.

Pitäisikö laittaa lottokin vetämään? :D

Ollaan tällaisia syntisäkkejä :D

Pitänee lähteä testin ostoon..Siltikin ihmettelen että tällä lapsilykyllä näin käy. 6 vuotta on todella pitkä aika yrittää vauvaa! varsinkin kun oltiin aivan pupuja,hyvässä kunnossa ja terveitä molemmat. Nykyään ei olla mitään noista :D

Mä jotenkin ymmärrän sua aika hyvin :D Ehkä jos ei enää ihan oikeasti olisi valmis mahdollisuuteen että vielä kävisi tuurit niin olisi huolellisempi eikä pelaisi lottoa...

Ymmärrän hyvinkin aloittajaa.

Meillä lapsille tuli ikäeroa 6 vuotta vaikka esikoisen jälkeen ei mitään ehkäisyä missään vaiheessa käytetty. Ja kyllä me lopulta pientä apua lääkäristä haettiin, että saatiin tuo kuopus alulle.
Kuopuksen syntymän jälkeen ei olla taaskaan käytetty ehkäisyä kun se tuntuu niin turhalta. Kun eihän se raskaus niin vaan voi alkaa ;)
Ja kun tässä on pari negaa tullut jo testattua, niin tunne vaan vahvistuu..

Uusi raskaus olisi kyllä tervetullut.

Mekin säästettiin vauvakamppeet kuitenkin...Hiljainen hyväksyntä ehkä siis silti olemassa :D

Kaikki eivät pysty ymmärtämään tätä mun ajatusmaailmaa. Enkä ihmettele. Ihanaa että löytyy ymmärtäviäkin ihmisiä :)

[QUOTE="aapee";29738864]Mekin säästettiin vauvakamppeet kuitenkin...Hiljainen hyväksyntä ehkä siis silti olemassa :D

Kaikki eivät pysty ymmärtämään tätä mun ajatusmaailmaa. Enkä ihmettele. Ihanaa että löytyy ymmärtäviäkin ihmisiä :)[/QUOTE]

No, mitä se testi näytti? ;)

Yhteistyössä