Aikamoiset nuo Sofia Ruusilan uudet huulet...

• Viestiketjun aloittaja Menee jo yli
  • Ensimmäinen viesti
No ei tuo nyt kauhealta näytä, kuten ei sen huuletkaan. Tylsän näköinen vaan on, kun on niin peruställingit.
Mutta onhan nuo nyt hienommat, kuin sen entiset viivahuulet. Itse olisin silti pidättäytynyt viivahuulissa. :D

No joo, onhan tuon alkuperäiset huulet aika ohuet. Varmaan ollut siksi heikko itsetunto ja pitänyt sitten täräyttää kunnon pusuttimet tilalle tjt. :O
Aika heikko täytyy itsetunnon olla, että se ohkasiin huuliin kaatuu.
Toisaalta taas, tässä sairaassa maailmassa, jossa naisen arvo lasketaan aina ensimmäiseksi ulkonäön kautta, on aivan ymmärrettävää, että ylilyöntejä tapahtuu.

"Vieras"
Iinesankka-huulet. Tuntuu olevan muotia nyt!?
Laittaisivat mieluummin vaikka silikonit HUULIIN, eikä noita pistoksia, jotka turvottaa koko ihon huulen yläpuolelta, näyttää Iines Ankoilta ;D Tosi luonnollista!

[QUOTE="Vieras";28580523]Iinesankka-huulet. Tuntuu olevan muotia nyt!?
Laittaisivat mieluummin vaikka silikonit HUULIIN, eikä noita pistoksia, jotka turvottaa koko ihon huulen yläpuolelta, näyttää Iines Ankoilta ;D Tosi luonnollista![/QUOTE]

Iines Ankkakin näyttää paremmalta :D

Miekkonen
Ei jumalauta. Ei voi kuin todeta, että pahasti vääristynyt kehonkuva tuolla naisella. Mitähän vielä ehtiikään kun vasta pääsemässä vauhtiin.

Minä pidän viivahuulista. Aina pätkii tommoset turpeat pumpatut huulet. Surullista että mennyt tämmöseksi ja homma senkun pahenee...

Miekkonen
Niin erikoista huomata, että täälläkin on naisia, jotka pitävät noita luonnottomia turbohuulia jotenkin kauniina. Ei ihme että naisen euro on 80 senttiä. Vaikka toki tää väite on totaalista paskaa, uudemmissa tutkimuksissa se on todettu olevan 97 senttiä. Ei sekään oo reilua, mutta kyllä naiset itsekkin tekevät työtä sen eteen että "me ollaan kauniita ja tyhmiä".

Sääli, ei voi muuta sanoa, mutta jokainen tekee niinkuin haluaa. En kyllä tykkää kenenkään keinotekoisista töröhuulista. Ne on niin tehdyn näköisiä, kuolleet.

Mitenkähän on, näemmekö tämän Ruusilan tulevassa julkkis-BB:ssä, ja siksi on nyt itseään muotoillut?

Aidot, kuten Scarlett Johanssonin huulet, niistä tykkään. Ne on elävät.

Aika heikko täytyy itsetunnon olla, että se ohkasiin huuliin kaatuu.
Toisaalta taas, tässä sairaassa maailmassa, jossa naisen arvo lasketaan aina ensimmäiseksi ulkonäön kautta, on aivan ymmärrettävää, että ylilyöntejä tapahtuu.
Eikös tuo harrasta jotain fitness-juttuja?! Siinä on omat kauneusihanteensa ja kroppa on se, mitä pitää todellakin tuijottaa.

miksi, miksi sofia r
Ei voi mitään, mutta nyt Ruusilasta tulee mieleen aivan joku muu kuin se, mikä hän oli ennen itsensä pilaamista. Esim. paula abdul, tai joku muu. Ja kaikkein pahinta on että suun seutu muistuttaa erään viidakossa puusta puuhun kulkevan eläimen suun seutua :(

"Bebe"
Katsoin bb-extraa, ja olin tosi yllättynyt kun näin Sofian huulet. Olen pitänyt häntä suomen kauneimpana naisena, mutta voi ei mitä hän olikaan mennyt tekemään.. Lähteekö tuo turvotus huulista ikinä pois vai onko pysyvää? Onkohan nyt jokin mennyt pieleen operaatiossa.. Harmi.

Yhteistyössä