Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alusta asti tästä on puhuttu. Ehkä sä vaan oot niitä, jotka ei vaan halunnut kuunnella mitä mieltä muut ovat.
Sitähän mä just sanoin että alkuaikoina sai puhua eikä siitä tullut meteliä. Mä nimenomaan kuuntelin mitä mieltä muut oli ja annoin keskustella kun kerran halusivat eikä silloin muitakaan soraääniä paljon kuulunut.
 
vierailija
Sitähän mä just sanoin että alkuaikoina sai puhua eikä siitä tullut meteliä. Mä nimenomaan kuuntelin mitä mieltä muut oli ja annoin keskustella kun kerran halusivat eikä silloin muitakaan soraääniä paljon kuulunut.
No jospa ihmiset tuli sit aika pian järkiinsä, kun Kärtsä (Jerenä) sanoi moneen otteeseen, että ei halua puhua yksityiselämästään mitään. ja tätä halutiin kunnioittaa. Kyllä tästä moneen kertaan näillä palstoilla on puhuttu. Tietysti joukossa on ollut trolleja tai muuten pahantahtoisia tyyppejä, jotka on jatkaneet jankkausta. Aina on kuitenkin joku muistuttanut, että yksityishenkilöt eivät kuulu palstalle. Vauvalla tää myös kirjattiin uusien keskusteluiden aloituksiin, kun mm. tällaisten trollausten ja jankkausten takia ketjut meni lukkoon. Ja pitäis ihmisten muutenkin tajuta, että yksityishenkilöiden asioita ei repostella anonyymipalstoilla.
 
vierailija
Kyllä tuosta kauan on sanottu ihan selkeästi ettei kuulu näihin palstoille ja kyllä esiin nostajat on sen tienneet kun kommentointi on AINA ollut pahantahtoista kun näistä on mainittu
Jep. Ja toi on mun mielestä tosi surullista, että kääntyy helposti pahantahtoiseksi (ja turha väittää ettei niin olisi 90% ajasta käynyt, ihan "lempinimistä" lähtien), kun me ei edes mitenkään tunneta niitä lähipiirin ihmisiä.
 
vierailija
No jospa ihmiset tuli sit aika pian järkiinsä, kun Kärtsä (Jerenä) sanoi moneen otteeseen, että ei halua puhua yksityiselämästään mitään. ja tätä halutiin kunnioittaa. Kyllä tästä moneen kertaan näillä palstoilla on puhuttu. Tietysti joukossa on ollut trolleja tai muuten pahantahtoisia tyyppejä, jotka on jatkaneet jankkausta. Aina on kuitenkin joku muistuttanut, että yksityishenkilöt eivät kuulu palstalle. Vauvalla tää myös kirjattiin uusien keskusteluiden aloituksiin, kun mm. tällaisten trollausten ja jankkausten takia ketjut meni lukkoon. Ja pitäis ihmisten muutenkin tajuta, että yksityishenkilöiden asioita ei repostella anonyymipalstoilla.
Eiköhän se ole eri asia, jos K ei halua puhua yksityiselämästään, kuin olla fani ja miettiä aihetta? Ihan erikoista, että jos henkilö X ei halua kertoa asiasta ja ulkopuoliset eivät näin ollen siitä tiedä, etteivät nämä voisi sitten miettiä, että onko asia niin tai näin. En ymmärrä mitä pahaa on miettiä Jeren naisasioita, kiinnosta aihe kuitenkin, eikä pitäis olla millään tavalla hävettävä tms. hänelle.
 
vierailija
Kyllä tuosta kauan on sanottu ihan selkeästi ettei kuulu näihin palstoille ja kyllä esiin nostajat on sen tienneet kun kommentointi on AINA ollut pahantahtoista kun näistä on mainittu
Eihän ole lainkaan pahantahtoista kaikki kommentointi. Jos toivoo, että K ois sinkku koska rakastaa enemmän Bojania (eli ero naikkosesta olisi valinta) niin onnellinen tilannehan se Jerelle olisi.
 
vierailija
Tämä. Mulle ainakin on ihan sama mitä valintoja nämä henkilökohtaisessa elämässään tekevät. Se ei kuulu meille.
Minulle ei ole siinä mielessä ihan sama (vaikka se tosiaan ei meille kuulukaan), että toivon henkilöiden tekevän itselleen parhaita valintoja, jotka eivät välttämättä ole samoja kuin me ajattelemma, ja niitä valintoja on myös huomattavasti useampia kuin nämä esitetyt "A" ja "B".
 

Yhteistyössä