Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No oisko nähnyt miljoona vastaavaa fanikuvaa missä on vitsailtu tuolla tavalla. Ei tietysti vaan ymmärtänyt mitä tossa oikeasti tarkoitetaan ja luuli että toi on taas niitä. Ja toiset sitten riemastuu että jee, taas tuli materiaalia minkä varjolla tuutata noita juttuja ympäri nettiä. Ei näköjään väliä teille mitä B itse aattelee asiasta.
Sori mut Kärtsä ei noita laukois jos Bojan ois kieltänyt. Nuo on yleisessä jaossa heidän itse tuottamaansa materiaalia, joten turha ulista.
 
vierailija
Sori mut Kärtsä ei noita laukois jos Bojan ois kieltänyt. Nuo on yleisessä jaossa heidän itse tuottamaansa materiaalia, joten turha ulista.
Mistä tiedät, ehkä ei vaan ehtinyt ajatella niin pitkälle, kun ei tiennyt mitä tuossa kuvassa oli. Jos Bojan itse puhuu haastattelussa, että häntä vaivaa, niin kumpaa uskotaan, häntä itseään vai Kärtsän lavaspiikkejä?
 
vierailija
Mä en ymmärrä mikä tarve noihin on tarttua. K sattuu sanomaan lavalla jotain, selvästikin kummemmin miettimättä, niin siitä on aivan pakko alkaa vääntää heti juttua, vaikka B ihan selvästi toi ilmi, miten se häntä häiritsee. Jos pariksi luuleminen häiritsee, niin ihan varmasti häiritsee tuon tyyppinen juttukin, kun joka paikassa sitä käännellään ja väännellään. Vähän vois edes ajatella millaista juttua toisesta ihmisestä heittää, vaikka kuinka olis shippaaja.
 
vierailija
Mä en ymmärrä mikä tarve noihin on tarttua. K sattuu sanomaan lavalla jotain, selvästikin kummemmin miettimättä, niin siitä on aivan pakko alkaa vääntää heti juttua, vaikka B ihan selvästi toi ilmi, miten se häntä häiritsee. Jos pariksi luuleminen häiritsee, niin ihan varmasti häiritsee tuon tyyppinen juttukin, kun joka paikassa sitä käännellään ja väännellään. Vähän vois edes ajatella millaista juttua toisesta ihmisestä heittää, vaikka kuinka olis shippaaja.
Kuka sitä on väännellyt? Tuo twitteristikin postasi vain mitä K sanonut. Kelle tässä nyt saarnaat?
 
vierailija
Mä en ymmärrä mikä tarve noihin on tarttua. K sattuu sanomaan lavalla jotain, selvästikin kummemmin miettimättä, niin siitä on aivan pakko alkaa vääntää heti juttua, vaikka B ihan selvästi toi ilmi, miten se häntä häiritsee. Jos pariksi luuleminen häiritsee, niin ihan varmasti häiritsee tuon tyyppinen juttukin, kun joka paikassa sitä käännellään ja väännellään. Vähän vois edes ajatella millaista juttua toisesta ihmisestä heittää, vaikka kuinka olis shippaaja.
👍🏻
 
vierailija
Aina niitä tullaan kirjoittamaan, koska lukijoita riittää. Mutta miltä tuntuisi, jos joku kirjoittaisi vaikkapa aikuisista lapsistanne vastaavia 'kivoja' ficcejä? Tai joistain muista läheisistä.
Tää on hyvä pointti. Entä jos teidän lapsesta sen oikea nimi mainiten kirjoitettaisi seksifantasioita nettiin. Tai siskosta/veljestä/ystävästä
 
vierailija
Mä en ymmärrä mikä tarve noihin on tarttua. K sattuu sanomaan lavalla jotain, selvästikin kummemmin miettimättä, niin siitä on aivan pakko alkaa vääntää heti juttua, vaikka B ihan selvästi toi ilmi, miten se häntä häiritsee. Jos pariksi luuleminen häiritsee, niin ihan varmasti häiritsee tuon tyyppinen juttukin, kun joka paikassa sitä käännellään ja väännellään. Vähän vois edes ajatella millaista juttua toisesta ihmisestä heittää, vaikka kuinka olis shippaaja.
Ja selkeesti viittas siihen ”fanitaiteeseen”, mitä on varmasti paljon nähnyt, että onko tämä nyt tällä kertaa minä vai Bojan.
 
vierailija
Itse en ota ficceihin kantaa, kun en tiedä mitä mieltä niistä ovat ja ne sentään on vähän enemmän piilossa. Mutta kun tuon tyylisiä Kärtsän lavapuheista kimmokkeen saavia juttuja revitellään ympäri nettiä eri alustoilla, niin se ei vaan ole millään lailla ok Bojania kohtaan. Ei hän itse niitä oo liikkeelle laittanut. Eikä Kärtsäkään varmasti tahallaan.
 
vierailija
Itse en ota ficceihin kantaa, kun en tiedä mitä mieltä niistä ovat ja ne sentään on vähän enemmän piilossa. Mutta kun tuon tyylisiä Kärtsän lavapuheista kimmokkeen saavia juttuja revitellään ympäri nettiä eri alustoilla, niin se ei vaan ole millään lailla ok Bojania kohtaan. Ei hän itse niitä oo liikkeelle laittanut. Eikä Kärtsäkään varmasti tahallaan.
Mutta hyvä ihminen kun kaikista julkkiksista puhutaan ja vielä pahempaakin. Se ei ole oikein, mutta ei sitä saa loppumaan.
 

Yhteistyössä