Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla toi tunne kohdistuu yksinomaan trolleihin, jotka oman hupinsa vuoksi puhuu törkeästi toisesta ihmisestä.
Nimenomaan. Miten ihmeessä se, että joku puhuu pskaa jostain ihmisestä, vaikuttaa jonkun käsityksiin. Erityisesti kun tietää, että kyseessä on nimenomaan trollien pskapuheet, joilla ei ole mitään tekemistä totuuden tai oikean ihmisen kanssa. Ja näille "tietäjille" ja pskanjauhajille sanon, että turvatUmpeen. Te olette alhaisiaOtuksia. Kärtsän yksityiselämän rääpiminen ei kuulu tänne eikä edes kompostiin. Suurin osa porukoista joka palstalla tietää tämän, eikä halua näitä juttuja repostella, koska kunnioittaa K:n toivetta. Jos ootte B-faneja, hän on just äsken puhunut ihan samasta asiasta. Todennäköisesti kuitenkin ootte vaan kuspoTrolleja.
 
vierailija
En toivo kenenkään eroa ja mulle on ihan sama muutenkin, mutta mun ystävä on ollut kaikki eurotourin keikat paitsi 2 ja ei ole kyllä NM ää tai äitiä eilen nähnyt. Eikäkukaan muukaan heidän porukastaan. Ovat keikan jälkeen jutelleetkin Klle.
Että jos viitsisitte olla edes valehtelematta.
Mäkään en toivo kenenkään eroa mutta se että sun ystävä ei ole nähnyt ei kerro mitään siitä onko siellä joku paikalla ollut. Siellö oli jonkin verran sitä yleisöä kuitenkin. Ja keikan jälkeen K ei varmaankaan tuo tyttöystäväänsä faneja tapaamaan jos kerran piilossa haluaa hänet pitää 😂
 
vierailija
Mäkään en toivo kenenkään eroa mutta se että sun ystävä ei ole nähnyt ei kerro mitään siitä onko siellä joku paikalla ollut. Siellö oli jonkin verran sitä yleisöä kuitenkin. Ja keikan jälkeen K ei varmaankaan tuo tyttöystäväänsä faneja tapaamaan jos kerran piilossa haluaa hänet pitää
No mistä sinä tiedät että on ollut siellä? Niin sinun ystäväsikö näki hänet? Eli et ole yhtään sen varmempi joten älä levitä valheita.
-eri
 
vierailija
Mäkään en toivo kenenkään eroa mutta se että sun ystävä ei ole nähnyt ei kerro mitään siitä onko siellä joku paikalla ollut. Siellö oli jonkin verran sitä yleisöä kuitenkin. Ja keikan jälkeen K ei varmaankaan tuo tyttöystäväänsä faneja tapaamaan jos kerran piilossa haluaa hänet pitää
Silti joku fani muka on hänet nähnyt mutta muut ei. 🤔
 
vierailija
OT, olisiko suosituksia erääseen toiseen shippiin fanficceja jotka olisi suomalaiseen makuun sopivia. Tämä shippi ei myös pitäisi haitata ketään, kun ei shipata oikeita henkilöitä vaan hahmoja. Eli kyseessä RWRB (suomalaista keskustelupalstaa ei taida olla).

Jos mielestänne ei ole oikea keskustelupalsta tälle, niin skipatkaa koko viesti. Mutta täällä on yleensä saanut keskustella myös hieman yleisesti shippaamisesta.
 
vierailija
Nimenomaan. Miten ihmeessä se, että joku puhuu pskaa jostain ihmisestä, vaikuttaa jonkun käsityksiin. Erityisesti kun tietää, että kyseessä on nimenomaan trollien pskapuheet, joilla ei ole mitään tekemistä totuuden tai oikean ihmisen kanssa. Ja näille "tietäjille" ja pskanjauhajille sanon, että turvatUmpeen. Te olette alhaisiaOtuksia. Kärtsän yksityiselämän rääpiminen ei kuulu tänne eikä edes kompostiin. Suurin osa porukoista joka palstalla tietää tämän, eikä halua näitä juttuja repostella, koska kunnioittaa K:n toivetta. Jos ootte B-faneja, hän on just äsken puhunut ihan samasta asiasta. Todennäköisesti kuitenkin ootte vaan kuspoTrolleja.
Eihän hän ole täällä kuin keskustelunaihe täällä. Tottakai aiheeseen aiheeseen voi tulla inhotus jos siihen aina liittyy jotain huonoa käytöstä muita kohtaan.
 
vierailija
Mäkään en toivo kenenkään eroa mutta se että sun ystävä ei ole nähnyt ei kerro mitään siitä onko siellä joku paikalla ollut. Siellö oli jonkin verran sitä yleisöä kuitenkin. Ja keikan jälkeen K ei varmaankaan tuo tyttöystäväänsä faneja tapaamaan jos kerran piilossa haluaa hänet pitää
Miksi kenenkään tarvitsee spekuloida koko asiaa, annetaan yksityiselämän olla.
 
vierailija
No tätä keskustelua ei tarttis käydä missään, kun mitään puhuttavaa ei edes ole eikä nää asiat kuulu ulkopuolisille muutenkaan.
Tämä! Yksityisasiat ovat yksityisasioita, myös julkkisten yksityisasiat kuuluvat vain heille itselleen. Montako kertaa tästä pitää muistuttaa. Vai aletaankos täällä välillä rääpimään palstalaisten avo/avioliitot ja poika/tyttöystävät ja erot ja naimiset sun muut. Olisko hauskaa, varsinkin kun yksityiskohtaisesti kerrotaan kuka saa ja mitä ja miten päin. Ja kuka on vielä yhdessä vai pettääköhän noi nyt keskenään.
 
vierailija
minun kaverini näki hänet joten en levitä valheita
No juoruja ainakin jos ei valheita, mitkä on melkein sama. Oikea K:ta arvostava fani ei juoruilisi vaan kunnioittaisi K:n päätöstä. Siksi nämä jutut aina kuulostaa trollien jutuilta.

Myös ristiriita, että tietenkään fanit ei näe, kun pitää piilossa, mutta minun kaveri kyllä näki.

Aivan sama, mutta kunnioitetaan yksityisyyttä, ei juoruta tai keksitä valheita.
 
vierailija
Tämä! Yksityisasiat ovat yksityisasioita, myös julkkisten yksityisasiat kuuluvat vain heille itselleen. Montako kertaa tästä pitää muistuttaa. Vai aletaankos täällä välillä rääpimään palstalaisten avo/avioliitot ja poika/tyttöystävät ja erot ja naimiset sun muut. Olisko hauskaa, varsinkin kun yksityiskohtaisesti kerrotaan kuka saa ja mitä ja miten päin. Ja kuka on vielä yhdessä vai pettääköhän noi nyt keskenään.
no näitähän julkkiksista just puhutaan ihan misså vaan keskustelupalstoilla. Ei se Kärtsä ole mikään jumala tässä suhteessa. Valitettavasti julkkikset eivät voi kieltää heistä puhumista. Ei ketään kiinnosta tavisten suhteet paitsi tuttavien kesken ja niistähän sitä sitten vasta juorutaankin
 
vierailija
Voisiko lopettaa puhumisen täällä suhteesta mitä ei ole koskaan julkistettu. Voidaan kunnioittaa K:n toivetta yksityisyydestä. Mitään vilahduksia ei tarvitse etsiä tai kertoa. Jos joku haluaa shipata K:ta jollekin muulle kuin B:lle voisi perustaa siihen oman ketjun. Jos joku haluaa juoruta, voi mennä juoruilemaan palstoille missä ne otetaan vastaan suopeammin.

Lisäksi vielä kun joku puuttuu tähän miksi B:sta sitten puhutaan tämä on heidän shippiketju Shippisisältö on mielikuvitusta, ehkä jopa toiveita sekä fiilistelyä, mutta kukaan ei väitä niitä totena. Jotkut haluavat fiilistellä oikeaa ystävyyttä ja sekin on ok. Mutta shippiketjuun ei kuule muita ihmisiä, juoruja, valheita, stalkkauksia, negatiivisuutta jne

Ei haluta puhua täällä henkilöistä, jotka aiheuttavat myös palstalle negatiivisuutta. On tullut selväksi, että osapuolet eivät pidä juoruista tai yksityiselämän kaivelusta. Shippaaminen ei ole tätä. Shippiketjussa jo monta sivua väittelyä vääristä asioista.

Myös kannattaa muistaa, että kuka tahansa voi kirjoittaa tänne ja kaikki mitä lukee palstalta ei pidä paikkaansa.
👏👏👏👏👏👏👏👏
 
vierailija
no näitähän julkkiksista just puhutaan ihan misså vaan keskustelupalstoilla. Ei se Kärtsä ole mikään jumala tässä suhteessa. Valitettavasti julkkikset eivät voi kieltää heistä puhumista. Ei ketään kiinnosta tavisten suhteet paitsi tuttavien kesken ja niistähän sitä sitten vasta juorutaankin
Mutta silti kenenkään ei tarvitse itse alentua juoruilemaan, vaikka muistakin puhutaan tai muuallakin puhutaan. Voitaisiinko täällä shippipalstalla yrittää edes kunnioittaa ihmisten yksityisyyttä.
 
vierailija
Hän on silti voinut erehtyä ja sinä levität kuin kuulopuheita. Ei olisi ensimmäinen kerta kun on erehdytty
Miksi tää asia on sulle niin tärkeä? Mitä sitten, jos joku olisikin nähnyt? Miksi haluat jankata omaa sanomaasi totuutena, kun et ollut paikalla?

Jätetäänpä Jeren yksityisasiat yksityisiksi ja nautitaan eurotour-kontsasta. Huomenna seuraava keikka, päihittääkö Lontoon meiningin😍🔥
 
vierailija
Tulin kurkkaamaan tämän palstan menoa ja sanonpa vaan, että oon ihmeissäni. Jos ootte mielestänne fiksuja, empaattisia ja täyspäisiä ihmisiä, niin kannattaisko vähän miettiä miten voitte olla tuossa hommassa mukana? Tuo kirjoittelu on epäasiallista yksityishenkilöä kohtaan ja myös B:stä on esitetty sellaisia väitteitä mistä hän itse sanoi ahdistuvansa. Hän sanoi että häntä vaivaa kun heitä k:n kanssa luullaan pariksi. Vaikkette itse olisi kirjoittaneet noita, niin jos olette noiden kirjoittajien kannalla noissa asioissa, niin oikeasti kannattaa miettiä onko itselläkin lähtenyt jo vähän lapasesta tuo homma. En ehtinyt vielä lukea mistä tuo väittely lähti, mutta lähtipä mistä hyvänsä, niin vähän voi miettiä miten toisista ihmisistä puhuu.
 
vierailija
no näitähän julkkiksista just puhutaan ihan misså vaan keskustelupalstoilla. Ei se Kärtsä ole mikään jumala tässä suhteessa. Valitettavasti julkkikset eivät voi kieltää heistä puhumista. Ei ketään kiinnosta tavisten suhteet paitsi tuttavien kesken ja niistähän sitä sitten vasta juorutaankin
No mutta hyvä ihminen sentään. Nää palstat ovat kuitenkin lähtökohtaisesti fanipalstoja eli ei mitä tahansa julkkisjuoruilupalstoja. Jotenkin lähtökohtaisesti olettaisi, että kirjoittajat kunnioittaisivat fanittamiensa artistien toiveita jättää yksityiselämä rauhaan. Suurin osa tätä toivetta haluaa kunnioittaa, mutta muutamat sitten ilmeisesti ovat niin saakutin juoruilunhaluisia ja pahantahtoisia, että eivät vain osaa olla hiljaa. Yhteisesti on palstoilla sovittu myös, että yksityishenkilöistä ei puhuta. Miksi tällaista yksinkertaista sääntöä voi kunnioittaa?
 
vierailija
Tulin kurkkaamaan tämän palstan menoa ja sanonpa vaan, että oon ihmeissäni. Jos ootte mielestänne fiksuja, empaattisia ja täyspäisiä ihmisiä, niin kannattaisko vähän miettiä miten voitte olla tuossa hommassa mukana? Tuo kirjoittelu on epäasiallista yksityishenkilöä kohtaan ja myös B:stä on esitetty sellaisia väitteitä mistä hän itse sanoi ahdistuvansa. Hän sanoi että häntä vaivaa kun heitä k:n kanssa luullaan pariksi. Vaikkette itse olisi kirjoittaneet noita, niin jos olette noiden kirjoittajien kannalla noissa asioissa, niin oikeasti kannattaa miettiä onko itselläkin lähtenyt jo vähän lapasesta tuo homma. En ehtinyt vielä lukea mistä tuo väittely lähti, mutta lähtipä mistä hyvänsä, niin vähän voi miettiä miten toisista ihmisistä puhuu.
Sinähän se tässä trollaat, ei B mistään K:sta ahdistu, itse olen tulkinnut sen haastattelun itsellesi sopivasti.
 
vierailija
OT, olisiko suosituksia erääseen toiseen shippiin fanficceja jotka olisi suomalaiseen makuun sopivia. Tämä shippi ei myös pitäisi haitata ketään, kun ei shipata oikeita henkilöitä vaan hahmoja. Eli kyseessä RWRB (suomalaista keskustelupalstaa ei taida olla).

Jos mielestänne ei ole oikea keskustelupalsta tälle, niin skipatkaa koko viesti. Mutta täällä on yleensä saanut keskustella myös hieman yleisesti shippaamisesta.
En osaa valitettavasti auttaa, mutta halusin vaan sanoa, että tykkäsin siitä kirjasta! Luin kun täällä siitä vinkattiin 😊 Ficcejä näyttäisi ainakin olevan tuhatmäärin. Perkaisin sieltä ehkä tageja katselemalla omaa lempparigenreä, aloittamalla eniten kudosia saaneista.
 

Yhteistyössä