Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei vaan, että se keskustelu siirtyi Vauvalle ilman alustusta, miten se syntyi. Eli epäilynä. siellä sitä tarjoiltiin jo Kärtsän näkemyksenä. Plus ongelmallista Vauvalla oli myös asian virheeksi sanoneen alapeukutus ja kommentointi, että ei ole niin, siis ettei K:kin antanut ymmärtää, että tilanne syntyi homopariksi luulemisesta.
Minusta asia ei mennyt näin. Kukaan ei puhunut totena. Silti sinne tultiin lyömään muita halolla päähän.
 
vierailija
Eilisellä keikalla ollut kaverini vastasi viesteihini vihdoin, mutta ei sanonut hirveästi muuta kuin amazing ja että Kärtsä oli todella iloisen ja onnellisen oloinen (ja kaverini kirjoitti osan viesteistä capseilla, mitä todella harvoin tekee). :) Joudun varmaan vielä odottelemaan pidempää kommentaaria.
 
vierailija
Eilisellä keikalla ollut kaverini vastasi viesteihini vihdoin, mutta ei sanonut hirveästi muuta kuin amazing ja että Kärtsä oli todella iloisen ja onnellisen oloinen (ja kaverini kirjoitti osan viesteistä capseilla, mitä todella harvoin tekee). Joudun varmaan vielä odottelemaan pidempää kommentaaria.
Olis kyllä ihana saada sieltä jotakin keikkarapsan tapaista 😍Tuntui olevan niin hyvä keikka. Mielestäni näin jossain maininnan, että K piti sitä yhtenä parhaista keikoista. Kyllähän siinä Jessen stoorissa näkee, kuinka liikuttunut on yleisön huudoista.
 
vierailija
Kumma ilmenemismuoto kyllä. Ihan kevyttä juttelua oli johon jotku hyökkäsi kiukuttelemaan. Kukaan ei sanonut henkilöiden olevan homoja tai, että.shippihuomiot olisi edes totta
Hyökkäsi vai oikein? Entäs tämä kommentti sitten ihan oikein tulkittuun kuvaukseen?
Ai se meni näin. En ehtinyt pätkää vielä katsomaan, kun ei ole kuulokkeita mutta muista puheista sai hiukan muunlaisen kuvan. Pohdittiin isän luulleen Kärtsää ja Boitsua pariksi. Toi kuulostaa lähinnä siltä että isä on pojan puolesta päättänyt, että siitä tulee nyrkkeilijä eikä mikään laulaja.
Nyt olet itse ymmärtänyt muiden puheet väärin.
 
vierailija
Ei tarvi juu jatkaa tästä, ihmettelimpä vaan tuota toisina henkilöinä esiintymistä.
No sitä on tapahtunut jo todella kauan, missä hitossa olet oikein lymyillyt, jos ei ole tullut vastaan tätä samaa vääntöä asiasta jo kuukausia takaperin?
Sanoin siitä jo ajat sitten, että joku todellakin teki sitä alkuun hyvinkin tietoisesti vain aukaisten sanaisen arkkunsa kun näkyi, että minä olin paikalla, nykyään tyytyy vain kirjoittelemaan samoin, vaikken olisikaan. Siten kirjoitellaan myös joka ketjussa ja selvästikin useiden kirjoittajien toimesta, että näkee, että sellainen tyyli on muidenkin ihmisten ihan tavallinen suhtautumistapa, eikä mitään "aitoilua". Mutta onhan se tietenkin vaikeampi erottaa, kun ei ole minä ja tiedä, mitä kommentteja mä en ole kirjoittanut.

Eli kantsii olla minä :)


Aito
 

Yhteistyössä